Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
INTED PROCEEDINGS
Liczba odnalezionych rekordów:
17
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/17
Nr opisu:
0000129195
13th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2019, 11-13 March, 2019, Valencia, Spain. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres.
Valencia : IATED Academy, 2019, 10050 s.
(
INTED Proceedings
; 2340-1079)
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni.
Punktacja MNiSW
20.000
2/17
Nr opisu:
0000129196
Strategic simulation games in management teaching.
[Aut.]: M.
Stoma
, A.
Dudziak
, Seweryn
Spałek
.
W:
13th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2019, 11-13 March, 2019, Valencia, Spain. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2019
, s. 4020-4028 (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
5.000
grywalizacja
;
zarządzanie
;
gra symulacyjna
;
symulacja biznesowa
gamification
;
management
;
simulation game
;
business simulation
3/17
Nr opisu:
0000122204
12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres.
[B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) 10000 s.
(
INTED Proceedings
; 2340-1079)
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni.
Punktacja MNiSW
20.000
4/17
Nr opisu:
0000122873
Development of knowledge management processes in a small organization: a case study.
[Aut.]: Anna
Michna
, Roman
Kmieciak
, K.
Brzostek
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 3107-3114, bibliogr. 25 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
proces zarządzania wiedzą
;
małe przedsiębiorstwo
;
wynik finansowy
;
innowacja organizacyjna
;
kształcenie ustawiczne
knowledge management process
;
small enterprise
;
financial performance
;
organizational innovation
;
lifelong learning
;
deutero-learning
5/17
Nr opisu:
0000123750
Educational/cultural hub and new culture of learning - play and game-inspired typology of architectural solutions for creative learning spaces.
[Aut.]: Małgorzata
Balcer-Zgraja
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 3325-3332, bibliogr. 27 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
architektura
;
kultura
;
kreatywne przestrzenie do nauki
;
projekt
;
edukacja
;
gra
;
centrum
;
zabawa
;
typologia
architecture
;
culture
;
creative learning spaces
;
design
;
education
;
game
;
hub
;
play
;
typology
6/17
Nr opisu:
0000122371
Experimental summer school - lessons from Ceepus Summer School in Gliwice, Poland: interdisciplinary approach in shaping sustainable public space.
[Aut.]: Marcin
Adamiak
, Joanna
Bartnicka
, Tomasz
Bradecki
, Marcin
Górski
, Mariusz
Stępień
, Katarzyna
Tobór-Osadnik
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 4331-4340, bibliogr. 13 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
letnia szkoła
;
podejście interdyscyplinarne
;
interdyscyplinarne szkolnictwo wyższe
summer school
;
interdisciplinary approach
;
interdisciplinary higher education
7/17
Nr opisu:
0000123283
Gamification in higher education - Polish experience.
[Aut.]: Iwona
Zdonek
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 5544-5548, bibliogr. 10 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
grywalizacja
;
szkolnictwo wyższe
gamification
;
higher education
8/17
Nr opisu:
0000122203
Motivating factors in higher education in Poland. Organizational and individual perspectives.
[Aut.]: Izabela
Jonek-Kowalska
, Krzysztof
Wodarski
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 2057-2062, bibliogr. 9 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
motywacja w szkolnictwie wyższym
;
opinia pracowników na temat systemów motywacyjnych
;
rozwój kariery w szkolnictwie wyższym
motivation in higher education
;
employees opinion on incentive systems
;
career development in higher education
9/17
Nr opisu:
0000122507
The role and meaning of color in architectural design - conscious creation of optimal usable and aesthetic solutions in accordance with the preferences of future users.
[Aut.]: Joanna
Zabawa-Krzypkowska
, Krzysztof
Groń
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 8365-8371, bibliogr. 11 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
nauczanie
;
kolor
;
psychofizjologia widzenia
;
postrzeganie
;
kreacja
;
potrzeby człowieka
;
zdolności psychofizyczne
teaching
;
colour
;
psychophysiology of vision
;
perception
;
creation
;
human needs
;
psychophysical abilities
10/17
Nr opisu:
0000122405
Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
[Aut.]: Beata
Hysa
.
W:
12th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
media społecznościowe
;
nauczyciel akademicki
;
technologie informacyjno-komunikacyjne
;
ICT
social media
;
academic teacher
;
information and communication technologies
;
ICT
11/17
Nr opisu:
0000115047
11th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2017, 6-8 March, 2017, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres.
[B.m.] : IATED Academy, 2017, pamięć USB (PenDrive) 10129 s.
(
INTED Proceedings
; 2340-1079)
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni.
Punktacja MNiSW
20.000
12/17
Nr opisu:
0000115084
3D printing and CNC prefabrication - didactic experience arising from the teaching program in architecture and interior design.
[Aut.]: Michał
Sitek
.
W:
11th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2017, 6-8 March, 2017, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017
, pamięć USB (PenDrive) s. 1636-1644, bibliogr. 15 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
wytwarzanie
;
drukowanie 3D
;
współpraca
;
planowanie czasu
;
dydaktyka
;
architektura
fabrication
;
3D printing
;
cooperation
;
time planing
;
didactics
;
architecture
13/17
Nr opisu:
0000115085
Enhancing the students' competences using the action research method: architecture education towards ageing society.
[Aut.]: Anna
Szewczenko
.
W:
11th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2017, 6-8 March, 2017, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017
, pamięć USB (PenDrive) s. 3495-3501, bibliogr. 14 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079).
Punktacja MNiSW
15.000
badanie w działaniu
;
projektowanie dla osób starszych
;
edukacja architektoniczna
action research
;
design for elderly people
;
architectural education
14/17
Nr opisu:
0000108056
10th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2016, 7-9 March, 2016, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres.
[B.m.] : IATED Academy, 2016, 8618 s.
(
INTED Proceedings
; 2340-1079)
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
15/17
Nr opisu:
0000106896
Activation methods in architectural education in the scope of law.
[Aut.]: Jan**
Pallado
.
W:
10th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2016, 7-9 March, 2016, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2016
, dysk optyczny (CD-ROM) s. 3343-3348, bibliogr. 10 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079)
metody aktywizacji
;
edukacja architektoniczna
;
edukacja prawna
activation methods
;
architectural education
;
law education
16/17
Nr opisu:
0000110546
9th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2015, March 2nd-4th, 2015, Madrid, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres.
[B.m.] : IATED Academy, 2015, dysk optyczny (CD-ROM) 7626 s.
(
INTED Proceedings
; 2340-1079)
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
17/17
Nr opisu:
0000097577
Typology of housing in teaching architecture.
[Aut.]: Jan**
Pallado
.
W:
9th International Technology, Education and Development Conference
. INTED 2015, March 2nd-4th, 2015, Madrid, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2015
, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1373-1377, bibliogr. 7 poz. (
INTED Proceedings
; 2340-1079)
typologia zabudowy mieszkaniowej
;
nauczanie architektury
housing typology
;
teaching of architecture
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie