Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROC INST MECH ENG F J RAIL RAPID TRANSIT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000104059
Effects of a thermal load on the wheel/brake-block subsystem. The thermal conicity of railway wheels.
[Aut.]: Adam Mańka, M. Sitarz.
-Proc. Inst. Mech. Eng., F J. Rail Rapid Transit 2016 vol. 230 no. 1, s. 193-205. Impact Factor 1.537. Punktacja MNiSW 25.000

koło kolejowe ; klocek hamulcowy ; odkształcenie plastyczne ; naprężenie ; zjawiska termiczne ; stożkowatość termiczna koła kolejowego ; stożkowatość termiczna

rail wheel ; brake block ; plastic strain ; stress ; thermal phenomena ; thermal conicity of railway wheel ; thermal conicity

2/3
Nr opisu: 0000016770
Designing of railway wheels. Pt 1: Finite element method.
[Aut.]: Marek* Sitarz, Aleksander Sładkowski, Krzysztof Bizoń, Katarzyna* Chruzik.
-Proc. Inst. Mech. Eng., F J. Rail Rapid Transit 2005 vol. 219 no. 2, s. 91-110

3/3
Nr opisu: 0000016771
Designing of railway wheels. Pt 2: Comparison of numerical analysis and experimental research.
[Aut.]: Marek* Sitarz, Aleksander Sładkowski, Krzysztof Bizoń, Katarzyna* Chruzik.
-Proc. Inst. Mech. Eng., F J. Rail Rapid Transit 2005 vol. 219 no. 2, s. 111-120

stosując format:
Nowe wyszukiwanie