Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
ZASOBY MARKETINGOWE
Liczba odnalezionych rekordów:
5
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu:
0000070790
Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej.
[Aut.]: Danuta
Szwajca
.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, 267 s., bibliogr. 266 poz.
(
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 378)
Rozprawa habilitacyjna
zasoby marketingowe
;
przedsiębiorstwo
;
konkurencyjność przedsiębiorstw
marketing resources
;
enterprise
;
enterprises competitiveness
2/5
Nr opisu:
0000076811
Wykorzystanie narzędzi finansowych BEP i ROI w zarządzaniu zasobami marketingowymi - możliwości i ograniczenia.
[Aut.]: Danuta
Szwajca
.
W:
Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości
. Red. Wiesława Caputa, Danuta Szwajca. Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2008
, s. 191-203, bibliogr. 11 poz.
model progu rentowności
;
BEP
;
stopa zwrotu z inwestycji
;
ROI
;
zasoby marketingowe
Break Even Point
;
BEP
;
Return on Investment
;
ROI
;
marketing resources
3/5
Nr opisu:
0000080876
Zasoby i kompetencje marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta
Szwajca
.
W:
Zarządzanie restrukturyzacją w procesach integracji i rozwoju nowej gospodarki
. Red.: R. Borowiecki, A. Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008
, s. 163-171, bibliogr. 20 poz.
przewaga konkurencyjna
;
globalizacja rynku
;
zasoby marketingowe
;
kompetencje marketingowe
;
konkurencyjność przedsiębiorstw
;
szkoła zasobowa
competitive advantage
;
market globalisation
;
marketing resources
;
marketing competences
;
enterprises competitiveness
;
resources-based theory
4/5
Nr opisu:
0000039343
Zasoby marketingowe jako źródło konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach.
[Aut.]: Danuta
Szwajca
.
W:
Rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach globalnej gospodarki światowej
. Konferencja, Katowice, 23-24 listopada 2006 r. Praca zbiorowa. Pod red. Wiesława M. Grudzewskiego. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : [Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Jęzków Obcych], 2007
, s. 157-164
przedsiębiorstwo
;
zasoby marketingowe
;
konkurencyjność przedsiębiorstw
enterprise
;
marketing resources
;
enterprises competitiveness
5/5
Nr opisu:
0000028509
Zasoby marketingowe w polskich przedsiębiorstwach.
[Aut.]: Danuta
Szwajca
.
W:
Nowoczesność przemysłu i usług
. Doskonalenie zarządzania jako źródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006
, s. 319-329, bibliogr. 7 poz.
zasoby marketingowe
;
przedsiębiorstwo
;
konkurencyjność
;
przewaga konkurencyjna
marketing resources
;
enterprise
;
competitiveness
;
competitive advantage
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie