Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TURYSTYKA UZDROWISKOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000135861   
Model of business relations in spa tourism enterprises and their business environment.
[Aut.]: Adam Szromek.
-Sustainability 2020 vol. 12 iss. 12, s. 1-20, bibliogr. 59 poz.. Impact Factor 2.576. Punktacja MNiSW 70.000

rozwój zrównoważony ; model biznesu ; turystyka uzdrowiskowa ; otoczenie przedsiębiorstwa

sustainability ; business model ; spa tourism ; business environment

2/9
Nr opisu: 0000136125   
The sustainable business model of health resort enterprise and the role of education in pro-ecological behavior.
[Aut.]: Adam Szromek.
W: Advances in human factors in training, education, and learning sciences. Proceedings of the AHFE 2020 Virtual Conference on Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, July 16-20, 2020, Washington, USA. Eds.: Salman Nazir, Tareq Ahram, Waldemar Karwowski. Cham : Springer International Publishing, 2020, s. 144-150, bibliogr. 16 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 963 2194-5357). Punktacja MNiSW 20.000

kształcenie menedżerów ; zrównoważony rozwój ; uzdrowisko ; turystyka uzdrowiskowa ; model biznesu

education of managers ; sustainability ; health resort ; spa tourism ; business model

3/9
Nr opisu: 0000137947   
Wybrane aspekty modeli biznesu przedsiębiorstw uzdrowiskowych w kontekście wyników badań własnych.
[Aut.]: Adam Szromek.
W: Turystyka w naukach społecznych. T. 2, Nauki o zarządzaniu i jakości (cz. 2). Red. Ewa Wszendybył-Skulska. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, s. 87-102, bibliogr. 25 poz.

model biznesu ; przedsiębiorstwo uzdrowiskowe ; propozycja wartości ; turystyka uzdrowiskowa

business model ; spa enterprise ; value proposition ; spa tourism

4/9
Nr opisu: 0000133405   
Incorporating the value proposition for society with business models of health tourism enterprises.
[Aut.]: R. Butler, Adam Szromek.
-Sustainability 2019 vol. 11 iss. 23, art. no. 6711 s. 1-19, bibliogr. 65 poz.. Impact Factor 2.576. Punktacja MNiSW 70.000

zrównoważony rozwój ; uzdrowisko ; turystyka uzdrowiskowa ; model biznesowy

sustainability ; health resort ; spa tourism ; business model

5/9
Nr opisu: 0000126375
Selected methods of business model designing in the context of historic transformation of health resort enterprises sector business model in Poland.
[Aut.]: Adam Szromek, Krzysztof Herman.
W: 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2018, 26 August - 1 September, 2018, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 5. Iss. 5.3. Sofia : STEF92 Technology, 2018, s. 1-8, bibliogr. 12 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659). Punktacja MNiSW 5.000

model biznesowy ; uzdrowisko ; turystyka uzdrowiskowa

business model ; spa ; spa tourism

6/9
Nr opisu: 0000108675
Sprawność operacyjna procesu zarządzania komunikacją internetową z klientem w polskich przedsiębiorstwach uzdrowiskowych z uwzględnieniem potrzeb osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
[Aut.]: A. Otremba, Adam Szromek.
W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 49-60, bibliogr. 11 poz. (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)

mystery shopping ; ankieta zamaskowana ; sprawność komunikacji ; turystyka uzdrowiskowa ; niepełnosprawność

mystery shopping ; survey masked ; efficiency of communication ; tourism spa ; disability

7/9
Nr opisu: 0000104911   
SPA function indicator as a measure of tourist and healing activity in a SPA.
[Aut.]: Adam Szromek.
-Econ. Probl. Tour. 2014 vol. 4(28), s. 71-82, bibliogr. 6 poz.
Tytuł zeszytu: Contemporary issues of functioning of tourism economy. Punktacja MNiSW 13.000

uzdrowisko ; turystyka zdrowotna ; turystyka uzdrowiskowa ; wskaźnik

spa ; health tourism ; spa tourism ; pointer

8/9
Nr opisu: 0000095989   
The management of spa tourism centres in Poland. Structure of boards, and their perception of different types of visitors, with regard to the funding source of treatment.
[Aut.]: Adam Szromek, P. Romaniuk.
-Am. J. Tour. Manage. 2014 vol. 3 nr 1, s. 9-16, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

spółka uzdrowiskowa ; turystyka uzdrowiskowa ; zarządzanie ; Polska

spa company ; spa tourism ; management ; Poland

9/9
Nr opisu: 0000024222
Ilościowy model prognostyczny popytu na usługi uzdrowiskowe.
[Aut.]: Adam Szromek.
W: Badania operacyjne i systemowe 2006. Wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce. Red.: J. Stachowicz, A. Straszak, S. Walukiewicz. Polskie Towarzystwo Badań Operacyjnych i Systemowych, Instytut Badań Systemowych PAN, Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Warszawa : Akademicka Oficyna Wydaw. EXIT, 2006, s. 245-254, bibliogr. 14 poz.

model ilościowy ; model prognostyczny ; turystyka uzdrowiskowa ; turystyka zdrowotna ; LCA ; popyt

quantitative model ; prediction model ; spa function ; health tourism ; LCA ; demand

stosując format:
Nowe wyszukiwanie