Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów:
5
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu:
0000134986
Making language teachers creative. Teaching English in elementary mainstream schools with integration classes.
[Aut.]: Izabela
Bieńkowska
, K.
Polok
, A.
Sutkowski
.
-
New Educ. Rev.
2020 vol. 59 no. 1
, s. 103-115, bibliogr. 8 poz..
Punktacja MNiSW
20.000
kreatywność
;
kreatywny nauczyciel
;
specjalne potrzeby edukacyjne
;
szkoła publiczna
;
klasa integracyjna
creativity
;
creative teacher
;
special educational needs
;
public school
;
integration class
2/5
Nr opisu:
0000131459
Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, 256 s.
(
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
80.000
edukacja włączająca
;
uczeń
;
specjalne potrzeby edukacyjne
;
kształcenie
;
integracja
inclusion education
;
pupil
;
special educational needs
;
education
;
integration
3/5
Nr opisu:
0000133362
Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
[Aut.]: Katarzyna
Kamińska
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 221-233, bibliogr. 11 poz. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
specjalne potrzeby edukacyjne
;
szkoła średnia
;
szkoła ogólnodostępna
;
nauczyciel
;
pedagog
;
kształcenie specjalne
special educational needs
;
high school
;
mainstream school
;
teacher
;
educator
;
special education
4/5
Nr opisu:
0000116513
Potencjał edukacyjny w pracy z dzieckiem z zaburzeniami sensorycznymi, ruchowymi i intelektualnymi.
[Aut.]: Gabriela*
Kowalska
, Barbara
Grzyb
.
W:
Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016
, s. 223-233, bibliogr. 12 poz. (
Problemy Nowoczesnej Edukacji
; T. 6 2084-2430)
nauczyciel
;
wsparcie
;
dziecko
;
specjalne potrzeby edukacyjne
teacher
;
support
;
child
;
special educational needs
5/5
Nr opisu:
0000096553
Edukacja specjalna w dążeniu do autonomii i poczuciu bezpieczeństwa ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz godnym funkcjonowaniu jego rodziny.
[Aut.]: Gabriela*
Kowalska
.
W:
Człowiek - społeczeństwo - państwo w sytuacjach kryzysu
. Red. Wojciech Horyń, Natalia Dębowska. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014
, s. 383-398, bibliogr. 22 poz. (
Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy
; 1)
pedagogika specjalna
;
niepełnosprawność
;
poczucie bezpieczeństwa
;
autonomia
;
rodzina
;
specjalne potrzeby edukacyjne
special education
;
disability
;
sense of security
;
autonomy
;
family
;
special educational needs
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie