Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000134986   
Making language teachers creative. Teaching English in elementary mainstream schools with integration classes.
[Aut.]: Izabela Bieńkowska, K. Polok, A. Sutkowski.
-New Educ. Rev. 2020 vol. 59 no. 1, s. 103-115, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

kreatywność ; kreatywny nauczyciel ; specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła publiczna ; klasa integracyjna

creativity ; creative teacher ; special educational needs ; public school ; integration class

2/5
Nr opisu: 0000131459
Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, 256 s.
(Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3). Punktacja MNiSW 80.000

edukacja włączająca ; uczeń ; specjalne potrzeby edukacyjne ; kształcenie ; integracja

inclusion education ; pupil ; special educational needs ; education ; integration

3/5
Nr opisu: 0000133362
Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
[Aut.]: Katarzyna Kamińska.
W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 221-233, bibliogr. 11 poz. (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3). Punktacja MNiSW 20.000

specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła średnia ; szkoła ogólnodostępna ; nauczyciel ; pedagog ; kształcenie specjalne

special educational needs ; high school ; mainstream school ; teacher ; educator ; special education

4/5
Nr opisu: 0000116513
Potencjał edukacyjny w pracy z dzieckiem z zaburzeniami sensorycznymi, ruchowymi i intelektualnymi.
[Aut.]: Gabriela* Kowalska, Barbara Grzyb.
W: Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016, s. 223-233, bibliogr. 12 poz. (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 6 2084-2430)

nauczyciel ; wsparcie ; dziecko ; specjalne potrzeby edukacyjne

teacher ; support ; child ; special educational needs

5/5
Nr opisu: 0000096553
Edukacja specjalna w dążeniu do autonomii i poczuciu bezpieczeństwa ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz godnym funkcjonowaniu jego rodziny.
[Aut.]: Gabriela* Kowalska.
W: Człowiek - społeczeństwo - państwo w sytuacjach kryzysu. Red. Wojciech Horyń, Natalia Dębowska. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2014, s. 383-398, bibliogr. 22 poz. (Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy ; 1)

pedagogika specjalna ; niepełnosprawność ; poczucie bezpieczeństwa ; autonomia ; rodzina ; specjalne potrzeby edukacyjne

special education ; disability ; sense of security ; autonomy ; family ; special educational needs

stosując format:
Nowe wyszukiwanie