Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA KORPORACYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000130186   
Assessing reputation of an enterprise as a socially responsible organization.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. Eds. Damianos P. Sakas, Dimitrios K. Nasiopoulos. Cham : Springer, 2019, s. 143-150, bibliogr. 16 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246). Punktacja MNiSW 20.000

reputacja korporacyjna ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa

corporate reputation ; CSR ; CSR management ; enterprise's stakeholders

2/4
Nr opisu: 0000133561   
Digital customer as a creator of the reputation of modern companies.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2019 vol. 11 iss. 1, s. 255-266, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 40.000

klient cyfrowy ; reputacja korporacyjna ; zarządzanie reputacją ; interesariusz

digital customer ; corporate reputation ; reputation management ; stakeholder

3/4
Nr opisu: 0000112323
The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz. (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246). Punktacja MNiSW 15.000

reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta

corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic

4/4
Nr opisu: 0000112320   
Use of fuzzy logic in the corporate reputation assessment: stock market investors' perspective.
[Aut.]: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
-World Acad. Sci. Eng. Technol., Int. J. Soc. Behav. Educ. Econ. Bus. Ind. Eng. [online] 2016 vol. 10 no. 5, s. 1724-1733, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

reputacja korporacyjna ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi

corporate reputation ; fuzzy logic ; fuzzy model ; stock market investors

stosując format:
Nowe wyszukiwanie