Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NAUCZYCIEL AKADEMICKI
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000134985
Academic teachers' self-evaluation of English language competences and teaching methodology.
[Aut.]: Beata Pituła, Grzegorz Wlaźlak.
-New Educ. Rev. 2020 vol. 59 no. 1, 35-46, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

nauczyciel akademicki ; samoocena ; kompetencje nauczycielskie ; kompetencje językowe

academic teacher ; self-assessment ; teaching competence ; language competence

2/15
Nr opisu: 0000137699   
Factors motivating academic teachers to improve their teaching skills - pilot studies.
[Aut.]: Iwona Zdonek, Anna Mularczyk.
-Sil. Univ. Technol. Sci. Pap., Organ. Manage. 2020 no. 148, s. 825-843, bibliogr. 36 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

czynnik motywujący ; motywacja wewnętrzna ; nauczyciel akademicki ; metoda nauczania

motivation's factors ; internal motivation ; academic teacher ; teaching method

3/15
Nr opisu: 0000136781
Wspomnienia i refleksje o matematykach związanych z Wydziałem Matematyczno-Fizycznym w latach 1981-2000.
[Aut.]: Roman Wituła, Barbara Smoleń, Michał Różański.
W: 50 lat Wydziału Matematyki Stosowanej 1969-2019. Pod red. Henryka Glińskiego, Damiana Słoty. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2020, s. 119-144, bibliogr. 22 poz.

Politechnika Śląska ; Wydział Matematyczno-Fizyczny ; matematyk ; nauczyciel akademicki

Silesian University of Technology ; Faculty of Mathematics and Physics ; mathematician ; academic teacher

4/15
Nr opisu: 0000129722   
Obciążeni godzinami.
[Aut.]: Tomasz Szewc.
-Forum Akad. 2019 nr 5, s. 44-46. Punktacja MNiSW 5.000

czas pracy ; szkoła wyższa ; nauczyciel akademicki

work time ; university ; academic teacher

5/15
Nr opisu: 0000129633
Analiza percepcji bezpieczeństwa i zagrożeń na podstawie listy kontrolnej i badań ankietowych - studium przypadku.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: Elementy teorii i praktyki transdyscyplinarnych badań problemów bezpieczeństwa. Elements of the theory and practice transdisciplinary research security issue. T. 8, Zapewnianie bezpieczeństwa w zakresie funkcjonowania wspólnot lokalnych. Ensuring safety in the scope of the functioning of the local community. Red. Maryla Fałdowska, Joanna Ważniewska. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach. Wydział Humanistyczny. Instytut Nauk Społecznych i Bezpieczeństwa. Transdyscyplinarne Centrum Badania Problemów Bezpieczeństwa im. prof. K. Bogdańskiego Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Siedlce : Wydaw. Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2018, s. 95-108, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

bezpieczeństwo ; zagrożenia ; nauczyciel akademicki ; bezpieczeństwo i higiena pracy

safety ; hazards ; academic teacher ; occupational health and safety

6/15
Nr opisu: 0000127147
Satisfaction of scientific work among Polish researchers.
[Aut.]: Adam Szromek, Radosław Wolniak.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2018, 137 s., bibliogr. 239 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 739). Punktacja MNiSW 80.000

nauczyciel akademicki ; satysfakcja z pracy ; badania naukowe

academic teacher ; job satisfaction ; scientific research

7/15
Nr opisu: 0000122405
Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
[Aut.]: Beata Hysa.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079). Punktacja MNiSW 15.000

media społecznościowe ; nauczyciel akademicki ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; ICT

social media ; academic teacher ; information and communication technologies ; ICT

8/15
Nr opisu: 0000124515
Percepcja procesu pracy i ryzyka zawodowego na przykładzie stanowiska pracy nauczyciela akademickiego w wybranej uczelni - studium przypadku.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: W trosce o bezpieczne jutro. Reminiscencje i zamierzenia. 3. Red. Natalia Majchrzak, Katarzyna Górecka. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2017, s. 21-29, bibliogr. 20 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

bezpieczeństwo i higiena pracy ; proces pracy ; ryzyko zawodowe ; nauczyciel akademicki

occupational health and safety ; work process ; occupational risk ; academic teacher

9/15
Nr opisu: 0000116711
Percepcja wysiłku głosowego i obciążenia psychicznego na przykładzie stanowiska pracy nauczyciela akademickiego - studium przypadku.
[Aut.]: Marcin Krause, K. Wojciechowska.
W: Ochrona zdrowia pracujących. Health protection of the employees. Red. Jarosław Chmielewski, Małgorzata Czarny-Działak, Natalia Pawlas. Warszawa : Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, 2017, s. 183-194, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

bezpieczeństwo i higiena pracy ; nauczyciel akademicki ; wysiłek głosowy ; obciążenie psychiczne ; działania profilaktyczne

occupational health and safety ; academic teacher ; vocal effort ; psychical stress ; preventive actions

10/15
Nr opisu: 0000111680
Analiza percepcji zdrowia na podstawie badań ankietowych - studium przypadku.
[Aut.]: Marcin Krause, K. Wojciechowska.
W: Zdrowie - ujęcie wielowymiarowe. Health - multidimensional approach. Red. Jarosław Chmielewski, Mariola Wojciechowska, Monika Szpringer. Warszawa : Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, 2016, s. 13-21, bibliogr. 10 poz.

percepcja zdrowia ; badania ankietowe ; nauczyciel akademicki

health perception ; questionnaire research ; academic teacher

11/15
Nr opisu: 0000119141
Badania percepcji zdrowia wśród studentów i nauczycieli akademickich na podstawie badań ankietowych w wybranej uczelni technicznej.
[Aut.]: Marcin Krause, Anna Lubosz.
W: Bezpieczeństwo zdrowotne - ujęcie interdyscyplinarne. Bezpieczeństwo w perspektywie następnych pokoleń - zdrowe życie, dorastanie i starzenie się. T. 1. Red. Irena Babets, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 367-378, bibliogr. 9 poz.

percepcja zdrowia ; badania ankietowe ; nauczyciel akademicki ; studenci

health perception ; questionnaire research ; academic teacher ; students

12/15
Nr opisu: 0000111693
Praktyczne aspekty oceny ryzyka zawodowego na przykładzie stanowiska pracy nauczyciela akademickiego.
[Aut.]: Marcin Krause, K. Wojciechowska.
W: Zawodowe i społeczne problemy ochrony zdrowia. Professional and social problems of health protection. Red. Jarosław Chmielewski, Dorota Merecz-Kot, Monika Szpringer. Warszawa : Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut Badawczy, 2016, s. 149-157, bibliogr. 30 poz.

bezpieczeństwo i higiena pracy ; ryzyko zawodowe ; nauczyciel akademicki

occupational health and safety ; occupational risk ; academic teacher

13/15
Nr opisu: 0000116721
Specyfika kryteriów oceny pracowników na przykładzie okresowej oceny nauczycieli akademickich.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 3. Red. Teresa Węglarz, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 311-322, bibliogr. 6 poz. (Edukacja XXI wieku ; 39)

ocena pracownika ; szkolnictwo wyższe ; nauczyciel akademicki ; ocena parametryczna

assessment of employee ; higher education ; academic teacher ; parametric evaluation

14/15
Nr opisu: 0000116716
Specyfika organizacji adaptacji zawodowej w procesie kształcenia na przykładzie nauczycieli akademickich.
[Aut.]: Marcin Krause.
W: Patologie edukacji: ideologia, polityka, biurokracja. T. 3. Red. Teresa Węglarz, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 125-135, bibliogr. 6 poz. (Edukacja XXI wieku ; 39)

nauczyciel akademicki ; szkolnictwo wyższe ; proces kształcenia ; adaptacja zawodowa

academic teacher ; higher education ; education process ; occupational adaptation

15/15
Nr opisu: 0000133147   
Recenzja. [Aut.]: Henryk Kretek. -Naucz. Szk. 2012 T.1, s. 227-229
[Praca recenzowana]: Metoda pomiaru, oceny i samooceny autorytetu nauczycieli akademickich / Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus. Sosnowiec 2011

nauczyciel akademicki ; ocena ; autorytet ; metoda pomiaru

academic teacher ; assessment ; authority ; measuring method

stosując format:
Nowe wyszukiwanie