Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MODEL SAMOCHODU
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000136067
FxLMS control of an off-road vehicle model with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk.
W: Advanced, contemporary control. Proceedings of KKA 2020 - the 20th Polish Control Conference, Łódź, Poland, 2020. Eds. Andrzej Bartoszewicz, Jacek Kabziński, Janusz Kacprzyk. Cham : Springer Nature Switzerland, 2020, s. 747-758, bibliogr. 10 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1196 2194-5357). Punktacja MNiSW 20.000

model samochodu ; amortyzator magnetoreologiczny ; zawieszenie półaktywne ; redukcja drgań ; algorytm FX-LMS ; algorytm Skyhook

full-car model ; magnethorheological damper ; semi-active suspension ; vibration control ; FX-LMS algorithm ; Skyhook algorithm

2/4
Nr opisu: 0000138586
Analysis of the car following model with regard to the type of the leader's vehicle.
[Aut.]: Elżbieta Macioszek.
W: Transport Systems. Theory and Practice. TSTP2018. 15th Scientific and Technical Conference, Katowice, September 17-19, 2018. Book of abstracts. Eds.: Grzegorz Sierpiński, Piotr Czech, Damian Lach. Katowice : Faculty of Transport. Silesian University of Technology, 2018, s. 63

model samochodu

full-car model

3/4
Nr opisu: 0000126065   
Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi

off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding

4/4
Nr opisu: 0000081762   
Modelling and identification of magnetorheological vehicle suspension.
[Aut.]: Piotr Krauze.
W: 2012 17th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics (MMAR 2012), Międzyzdroje, Poland, 27-30 August 2012. [Piscataway] : [Institute of Electrical and Electronics Engineers], 2012, s. 228-233, bibliogr. 17 poz.

tłumik magnetoreologiczny ; metoda najmniejszych kwadratów ; model samochodu ; nieliniowy system zawieszenia pojazdu

magnetorheological damper ; least squares method ; full-car model ; nonlinear vehicle suspension system

stosując format:
Nowe wyszukiwanie