Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INDEKS SATYSFAKCJI KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000137980   
Application of the CSI method to study and improve the quality of internet access service - case study.
[Aut.]: Michał Molenda.
W: 14th International Conference Quality Production Improvement. CQPI 2020, Virtual Conference, 15 September 2020. Eds. Robert Ulewicz, Branislav Hadzima. Warszawa : Sciendo, 2020, s. 36-43, bibliogr. 15 poz. (Quality Production Improvement-QPI ; Vol. 2, iss. 1 2657-8603)

CSI ; jakość ; zarządzanie jakością ; indeks satysfakcji klienta

CSI ; quality ; quality management ; Customer Satisfaction Index

2/2
Nr opisu: 0000122454   
Assessment of customer satisfaction in logistic operators.
[Aut.]: Marzena Kramarz, M. Slupina.
-Logist. Transp. 2017 vol. 35 no. 3, s. 13-20, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

indeks satysfakcji klienta ; CSI ; mapy jakości ; logistyczna obsługa klienta

Customer Satisfaction Index ; CSI ; quality maps ; logistics customer service

stosując format:
Nowe wyszukiwanie