Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
AKTYWNE UCZENIE SIĘ
Liczba odnalezionych rekordów:
5
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu:
0000136563
A CNN-based active learning framework to identify mycobacteria in digitized Ziehl-Neelsen stained human tissues.
[Aut.]: M.
Yang
, Karolina
Nurzyńska
, A. E.
Walts
, A.
Gertych
.
-
Comput. Med. Imaging Graph.
2020 vol. 84
, bibliogr. 39 poz..
Impact Factor
3.750.
Punktacja MNiSW
100.000
aktywne uczenie się
;
wykrywanie pałeczek
;
patologia obliczeniowa
;
komputerowe wspomaganie diagnostyki
;
uczenie głębokie
;
gruźlica
active learning
;
bacilli detection
;
computational pathology
;
computer-assisted diagnosis
;
deep learning
;
tuberculosis
2/5
Nr opisu:
0000107424
Air pollutants and adverse health effects as the subject of the seminars using the new pedagogical approach - case teaching implementation example.
[Aut.]: Józef
Pastuszka
, Krzysztof
Pikoń
, Monika
Czop
.
W:
Sustainability in engineering education
. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016
, (plik pdf) s. 691-695, bibliogr. 4 poz. (
Project Approaches in Engineering Education
; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
aktywne uczenie się
;
studium przypadku
;
metody nauczania
;
kurs inżynierski
active learning
;
case study
;
teaching methods
;
engineering cours
3/5
Nr opisu:
0000107421
Pedagogical evolution based on implementation of case teaching method in masters engineering courses.
[Aut.]: Krzysztof
Pikoń
, Magdalena
Bogacka
.
W:
Sustainability in engineering education
. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016
, (plik pdf) s. 236-243, bibliogr. 7 poz. (
Project Approaches in Engineering Education
; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
aktywne uczenie się
;
studium przypadku
;
metody nauczania
;
kurs inżynierski
active learning
;
case study
;
teaching methods
;
engineering cours
4/5
Nr opisu:
0000107430
Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
[Aut.]: Lucyna
Czarnowska
, Zbigniew
Żmudka
.
W:
Sustainability in engineering education
. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016
, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz. (
Project Approaches in Engineering Education
; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
aktywne uczenie się
;
edukacja inżynierska
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
ocena nauczyciela
active learning
;
engineering education
;
problem based learning
;
PBL
;
teacher assessment
;
targeted post-course survey
5/5
Nr opisu:
0000116293
Teacher motivation - the key to implementation of new pedagogical tools.
[Aut.]: Krzysztof
Pikoń
, Magdalena
Bogacka
, Katarzyna
Piecha-Sobota
.
-
New Trends Iss. Proc. Hum. Soc. Sci.
2016 iss. 8
, s. 70-75, bibliogr. 5 poz.
Zeszyt zawiera: Selected paper on 6th World Conference on Learning Teaching and Educational Leadership (Wclta 2015), 29-31 october 2015, Descartes University Paris, France.
Punktacja MNiSW
5.000
nauczyciel
;
motywacja
;
aktywne uczenie się
;
nauczenie oparte na metodzie przypadków
;
kurs inżynierski
teacher
;
motivation
;
active learning
;
case teaching
;
engineering cours
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie