Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
PBL
Liczba odnalezionych rekordów:
9
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu:
0000133079
Challenge driven education combined with PBL in engineering MSC programs.
[Aut.]: Krzysztof
Pikoń
, Magdalena
Bogacka
, Marcin
Landrat
, Waldemar
Ścierski
.
W:
12th International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019
, s. 9092-9097, bibliogr. 18 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095).
Punktacja MNiSW
15.000
wyzwania
;
PBL
;
nowe trendy
;
edukacja ukierunkowana na wyzwania
challenges
;
PBL
;
new trends
;
challenge driven education
2/9
Nr opisu:
0000129250
Optymalizacja procesu immobilizacji zanieczyszczeń w pyłach z oczyszczania gazów odlotowych z instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych (ITPOK) - studium przypadku.
[Aut.]: Monika
Czop
, Barbara
Kozielska
, Krzysztof
Gromysz
, Beata
Łaźniewska-Piekarczyk
, Dominika
Bistuła
, Aleksandra
Górniak
, Szymon
Nowak
, Liliana
Piec
, Nikolina
Poranek
, Mateusz
Sylwa
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 38
oczyszczanie gazu
;
termiczne przekształcanie odpadów
;
odpady komunalne
;
nauczanie przez projekty
;
PBL
gas cleaning
;
thermal waste treatment
;
municipal waste
;
project based learning
;
PBL
3/9
Nr opisu:
0000133078
Project based learning from the perspective of a university teacher - case study.
[Aut.]: Monika
Czop
, Jan
Kaczmarczyk
, Beata
Łaźniewska-Piekarczyk
.
W:
12th International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019
, s. 6339-6345, bibliogr. 5 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095).
Punktacja MNiSW
15.000
umiejętności
;
komunikacja
;
projekt
;
kreatywność
;
PBL
skills
;
communication
;
project
;
creativity
;
PBL
4/9
Nr opisu:
0000130340
Zautomatyzowana i bezobsługowa ocena stanu technicznego wielkogabarytowej konstrukcji inżynierskiej pod względem identyfikacji oraz lokalizacji uszkodzeń.
[Aut.]: Marcin
Górski
, Ryszard
Białecki
, Jarosław
Domin
, Paulina
Wienchol
, Jakub
Zając
, Krzysztof
Grzyb
, Kamil
Lamkowski
, J.
Kamiński
, M.
Doledutko
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 33
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
robot
;
monitorowanie stanu technicznego
;
termografia
PBL
;
project based learning
;
robot
;
structural health monitoring
;
thermography
5/9
Nr opisu:
0000116272
Wykorzystanie Project Based Learning w edukacji klasy kreatywnej.
[Aut.]: Iwona
Zdonek
.
-
Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz.
2017 z. 102
, s. 407-422, bibliogr. 28 poz..
Punktacja MNiSW
11.000
kreatywność
;
klasa kreatywna
;
edukacja twórcza
;
PBL
;
zwinne zarządzanie projektami
creativity
;
creative class
;
creative education
;
PBL
;
agile project management
6/9
Nr opisu:
0000110448
Beyond the university: socially engaged student's workshops on public space and housing.
[Aut.]: Agata
Twardoch
, Michał
Stangel
.
W:
8. Architektura v perspektive 2016
. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016
, s. 23-25, bibliogr. 10 poz.
warsztaty
;
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
edukacja architektoniczna
;
nauczanie w architekturze
;
dydaktyka
workshop
;
PBL
;
project based learning
;
architectural education
;
teaching in architecture
;
teaching
7/9
Nr opisu:
0000107430
Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
[Aut.]: Lucyna
Czarnowska
, Zbigniew
Żmudka
.
W:
Sustainability in engineering education
. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016
, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz. (
Project Approaches in Engineering Education
; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
aktywne uczenie się
;
edukacja inżynierska
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
ocena nauczyciela
active learning
;
engineering education
;
problem based learning
;
PBL
;
teacher assessment
;
targeted post-course survey
8/9
Nr opisu:
0000100153
Project Based Learning - doświadczenia w kształceniu inżynierów w Danmarks Tekniske Universitet.
[Aut.]: Edyta
Krzystała
.
W:
II Konferencja naukowa w ramach projektu Inżynier bez granic
. Inżynier bez granic - nowoczesne formy kształcenia bazujące na współpracy ponadnarodowej, Gliwice, 29 maja 2015 r. [B.m.] : [b.w.], 2015
, s. 14-17, bibliogr. 5 poz.
kształcenie inżynierów
;
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
Dania
;
uczelnia techniczna
engineering education
;
PBL
;
project based learning
;
Denmark
;
technical university
9/9
Nr opisu:
0000092708
Project-based learning. Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution.
[Aut.]: Seweryn
Spałek
.
-
Int. J. Innov. Learn.
2014 vol. 16 no. 1
, s. 1-11.
Punktacja MNiSW
5.000
nauczanie przez projekty
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
nowe metody nauczania
;
zastosowanie wiedzy
;
uniwersytet
;
doświadczenie
;
wdrożenie pilotażowe
;
innowacja
;
szkolnictwo wyższe
project based learning
;
problem based learning
;
PBL
;
new teaching methods
;
knowledge application
;
university
;
experience
;
pilot implementation
;
innovation
;
higher education
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie