Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RESOURCES-BASED THEORY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000080876
Zasoby i kompetencje marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie restrukturyzacją w procesach integracji i rozwoju nowej gospodarki. Red.: R. Borowiecki, A. Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008, s. 163-171, bibliogr. 20 poz.

przewaga konkurencyjna ; globalizacja rynku ; zasoby marketingowe ; kompetencje marketingowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; szkoła zasobowa

competitive advantage ; market globalisation ; marketing resources ; marketing competences ; enterprises competitiveness ; resources-based theory

stosując format:
Nowe wyszukiwanie