Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
PROJECT BASED LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów:
18
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/18
Nr opisu:
0000138787
Vibration busters: an interdisciplinary approach to learning of dynamical systems.
[Aut.]: Ryszard
Walentyński
, Damian
Słota
, Marcin
Szczygieł
.
-
Z. Angew. Math. Mech.
2021 vol 101 iss. 1
, s. 1-11, bibliogr. 18 poz.
Special Issue: 15th International conference on "Dynamical Systems - Theory and Applications" 2019.
Impact Factor
1.103.
Punktacja MNiSW
70.000
system dynamiczny
;
mechatronika
;
nauczanie przez projekty
;
wibracje
dynamical system
;
mechatronics
;
project based learning
;
vibrations
2/18
Nr opisu:
0000137152
Koncepcja interdyscyplinarnych badań naukowych prowadzonych z udziałem studentów w ramach Project Based Learning.
[Aut.]: Mariusz
Ligarski
.
W:
Inżynieria zarządzania
. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze. 2. Red. Ryszard Knosala. Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2020
, s. 753-761, bibliogr.
project based learning
;
interdyscyplinarność
;
badania naukowe
project based learning
;
interdisciplinarity
;
research
3/18
Nr opisu:
0000138568
Project-based learning and problem-based learning in higher education institutions.
[Aut.]: Anna
Waligóra
, Marcin
Górski
.
W:
Modern aspects of teaching at technical university
. Ed. by Beata Pituła, Anna Waligóra. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2020
, s. 51-72, bibliogr. 37 poz.
nauczanie przez projekty
;
uczelnia wyższa
project based learning
;
university
4/18
Nr opisu:
0000129250
Optymalizacja procesu immobilizacji zanieczyszczeń w pyłach z oczyszczania gazów odlotowych z instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych (ITPOK) - studium przypadku.
[Aut.]: Monika
Czop
, Barbara
Kozielska
, Krzysztof
Gromysz
, Beata
Łaźniewska-Piekarczyk
, Dominika
Bistuła
, Aleksandra
Górniak
, Szymon
Nowak
, Liliana
Piec
, Nikolina
Poranek
, Mateusz
Sylwa
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 38
oczyszczanie gazu
;
termiczne przekształcanie odpadów
;
odpady komunalne
;
nauczanie przez projekty
;
PBL
gas cleaning
;
thermal waste treatment
;
municipal waste
;
project based learning
;
PBL
5/18
Nr opisu:
0000130709
Współpraca studentów przy realizacji projekty PBL związanego z tworzeniem systemu aktywnego tempomatu do zastosowań w transporcie publicznym.
[Aut.]: Damian
Grzechca
, Adam
Ziębiński
, Rafał
Cupek
, M.
Czerny
, A.
Giel
, M.
Żemlok
, A.
Marciniak
, Mateusz Michał
Tomczyk
, A.
Zienć
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 30
projekt PBL
;
kształcenie studentów
;
nauczanie przez projekty
PBL project
;
education of students
;
project based learning
6/18
Nr opisu:
0000130340
Zautomatyzowana i bezobsługowa ocena stanu technicznego wielkogabarytowej konstrukcji inżynierskiej pod względem identyfikacji oraz lokalizacji uszkodzeń.
[Aut.]: Marcin
Górski
, Ryszard
Białecki
, Jarosław
Domin
, Paulina
Wienchol
, Jakub
Zając
, Krzysztof
Grzyb
, Kamil
Lamkowski
, J.
Kamiński
, M.
Doledutko
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 33
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
robot
;
monitorowanie stanu technicznego
;
termografia
PBL
;
project based learning
;
robot
;
structural health monitoring
;
thermography
7/18
Nr opisu:
0000123588
Architektury nie można nauczyć się w szkole, czyli hands-on experience w edukacji architektornicznej i urbanistycznej.
[Aut.]: Agata
Twardoch
.
-
Autoportret
2018 nr 1
, s. 102-108.
Punktacja MNiSW
1.000
edukacja architektoniczna
;
nauczanie przez projekty
;
warsztaty projektowe
architectural education
;
project based learning
;
design workshop
8/18
Nr opisu:
0000127632
Energy DreaMap - challenge driven education in clean fossil and alternative fuels energy program.
[Aut.]: Magdalena
Bogacka
, Krzysztof
Pikoń
.
W:
11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, s. 6748 (
ICERI Proceedings
; 2340-1095)
Energy DreaMap
;
edukacja ukierunkowana na wyzwania
;
nauczanie oparte na projekcie
Energy DreaMap
;
challenge driven education
;
project based learning
9/18
Nr opisu:
0000127618
How to initiate interdisciplinarity in project-oriented teaching?.
[Aut.]: Marzena
Podgórska
, Iwona
Zdonek
.
W:
11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018
, s. 2985-2989, bibliogr. 12 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095)
interdyscyplinarność
;
nauczanie przez projekty
;
projekt edukacyjny
interdisciplinarity
;
project based learning
;
educational project
10/18
Nr opisu:
0000123194
Teaching energy conversion systems through cases and projects.
[Aut.]: Jacek
Kalina
.
W:
10th Annual Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2017, Seville, Spain, 16-18 November, 2017. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017
, s. 3357-3367, bibliogr. 7 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095).
Punktacja MNiSW
15.000
metody nauczania
;
edukacja inżynierska
;
nauczanie przez projekty
teaching methods
;
engineering education
;
case teaching
;
project based learning
11/18
Nr opisu:
0000115585
Work in progress: combining active learning methods in engineering education.
[Aut.]: Magdalena
Bogacka
, Krzysztof
Pikoń
.
W:
Proceedings of 2017 IEEE Global Engineering Education Conference
. (EDUCON), 25-28 April 2017, Athens, Greece. Piscataway : IEEE, 2014
, s. 1863-1867, bibliogr. 11 poz..
Punktacja MNiSW
15.000
debata oxfordzka
;
nauczanie przez projekty
Oxford debate
;
project based learning
;
challenge driven education
;
case teaching
12/18
Nr opisu:
0000110448
Beyond the university: socially engaged student's workshops on public space and housing.
[Aut.]: Agata
Twardoch
, Michał
Stangel
.
W:
8. Architektura v perspektive 2016
. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016
, s. 23-25, bibliogr. 10 poz.
warsztaty
;
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
edukacja architektoniczna
;
nauczanie w architekturze
;
dydaktyka
workshop
;
PBL
;
project based learning
;
architectural education
;
teaching in architecture
;
teaching
13/18
Nr opisu:
0000110593
Students and the city. Real-live urban analisys and evaluation in urban design education.
[Aut.]: Michał
Stangel
, Agata
Twardoch
.
W:
8. Architektura v perspektive 2016
. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016
, s. 58-60, bibliogr. 11 poz.
projektowanie urbanistyczne
;
placemaking
;
nauczanie przez projekty
;
Design Thinking
;
nauczanie architektury
;
nauczanie urbanistyki
urban design
;
placemaking
;
project based learning
;
Design Thinking
;
teaching architecture
;
teaching urbanism
14/18
Nr opisu:
0000100153
Project Based Learning - doświadczenia w kształceniu inżynierów w Danmarks Tekniske Universitet.
[Aut.]: Edyta
Krzystała
.
W:
II Konferencja naukowa w ramach projektu Inżynier bez granic
. Inżynier bez granic - nowoczesne formy kształcenia bazujące na współpracy ponadnarodowej, Gliwice, 29 maja 2015 r. [B.m.] : [b.w.], 2015
, s. 14-17, bibliogr. 5 poz.
kształcenie inżynierów
;
PBL
;
nauczanie przez projekty
;
Dania
;
uczelnia techniczna
engineering education
;
PBL
;
project based learning
;
Denmark
;
technical university
15/18
Nr opisu:
0000098621
Project based learning jako metoda kształcenia inżynierów.
[Aut.]: Edyta
Krzystała
.
W:
I Konferencja naukowa w ramach projektu Inżynier bez granic
. Inżynier bez granic - nowoczesne formy kształcenia bazujące na współpracy ponadnarodowej, Gliwice, 19 grudnia 2014 r. [B.m.] : [b.w.], 2014
, s. 85-90, bibliogr. 7 poz.
wyższe studia techniczne
;
kształcenie inżynierów
;
project based learning
higher technical studies
;
engineering education
;
project based learning
16/18
Nr opisu:
0000092708
Project-based learning. Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution.
[Aut.]: Seweryn
Spałek
.
-
Int. J. Innov. Learn.
2014 vol. 16 no. 1
, s. 1-11.
Punktacja MNiSW
5.000
nauczanie przez projekty
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
nowe metody nauczania
;
zastosowanie wiedzy
;
uniwersytet
;
doświadczenie
;
wdrożenie pilotażowe
;
innowacja
;
szkolnictwo wyższe
project based learning
;
problem based learning
;
PBL
;
new teaching methods
;
knowledge application
;
university
;
experience
;
pilot implementation
;
innovation
;
higher education
17/18
Nr opisu:
0000091471
Project Based Learning w projektowaniu i badaniach naukowych z zakresu urbanistyki.
[Aut.]: Michał
Stangel
.
W:
Zawód architekt
. Edukacja architektoniczna. Monografia. Praca zbiorowa. Pod red. Tomasza Taczewskiego. Gliwice : Katedra Projektowania Architektonicznego Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej, 2012
, s. 163-171, bibliogr. 8 poz.
nauczanie przez projekty
;
urbanistyka
;
kształcenie architektów
;
metody nauczania
project based learning
;
urbanism
;
education of architects
;
teaching methods
18/18
Nr opisu:
0000074373
Nauczanie przez projekty jako metoda kształcenia menedżerów XXI wieku zgodnie z zapotrzebowaniem przedsiębiorstw.
[Aut.]: Seweryn
Spałek
.
-
Zarz. i Eduk.
2011 nr 79
, s. 5-11, bibliogr. 8 poz.
kształcenie menedżerów
;
nauczanie przez projekty
education of managers
;
project based learning
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie