Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
PROBLEM BASED LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów:
3
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu:
0000107430
Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
[Aut.]: Lucyna
Czarnowska
, Zbigniew
Żmudka
.
W:
Sustainability in engineering education
. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016
, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz. (
Project Approaches in Engineering Education
; 2183-1378)
Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
aktywne uczenie się
;
edukacja inżynierska
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
ocena nauczyciela
active learning
;
engineering education
;
problem based learning
;
PBL
;
teacher assessment
;
targeted post-course survey
2/3
Nr opisu:
0000103235
Collaborative and problem-based learning in architectural education: example of Silesia brownfields study.
[Aut.]: Magdalena
Żmudzińska-Nowak
.
W:
8th International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI2015, Seville, Spain, 16-18 November 2015. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2015
, pamięć USB (PenDrive) s. 6248-6254, bibliogr. 7 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095)
adaptacja struktury postindustrialnej
;
teren zdegradowany
;
edukacja architektoniczna
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
post-industrial structures adaptation
;
brownfield
;
architectural education
;
problem based learning
3/3
Nr opisu:
0000092708
Project-based learning. Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution.
[Aut.]: Seweryn
Spałek
.
-
Int. J. Innov. Learn.
2014 vol. 16 no. 1
, s. 1-11.
Punktacja MNiSW
5.000
nauczanie przez projekty
;
nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
;
PBL
;
nowe metody nauczania
;
zastosowanie wiedzy
;
uniwersytet
;
doświadczenie
;
wdrożenie pilotażowe
;
innowacja
;
szkolnictwo wyższe
project based learning
;
problem based learning
;
PBL
;
new teaching methods
;
knowledge application
;
university
;
experience
;
pilot implementation
;
innovation
;
higher education
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie