Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER ORIENTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000132489   
Pomiar jakości usług w organizacji zorientowanej na klienta - zastosowanie metody SERVQUAL.
[Aut.]: Marta Dudek-Burlikowska.
-Probl. Jakości 2019 R. 51 nr 10, s. 15-22, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

organizacja ; orientacja na klienta ; Servqual

organization ; customer orientation ; Servqual

2/2
Nr opisu: 0000036314
Ciągłe doskonalenie jakości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zasady Poka-Yoke.
[Aut.]: H. Łachajczyk, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca międzynarodowej konferencji naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 57-64, bibliogr. 11 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)

ciągłe doskonalenie ; doskonalenie jakości ; orientacja na klienta ; kontrola jakości ; Poka-Yoke

continuous improvement ; quality improvement ; customer orientation ; quality control ; Poka-Yoke

stosując format:
Nowe wyszukiwanie