Wynik wyszukiwania
Zapytanie: AIR SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000136535
Major influencing factors of decision about alternative technical means in selected aviation services.
[Aut.]: Eugeniusz Piechoczek, L. Hawryluk.
W: The 10th International Conference on Engineering, Project, and Production Management. Eds. Kriengsak Panuwatwanich, Chien-Ho Ko. Cham : Springer, 2020, s. 583-593, bibliogr. 13 poz. (Lecture Notes in Mechanical Engineering ; 2195-4364). Punktacja MNiSW 20.000

lotnictwo ; efektywność świadczenia usług ; bezpilotowce ; usługi lotnicze

aviation ; service provision effectiveness ; Unmanned Aircraft Services ; air service

2/4
Nr opisu: 0000115448   
Modelling the use of alternative technical means for services by piloted flying platforms: presentation of a research project.
[Aut.]: Eugeniusz Piechoczek, Jan Kaźmierczak, Henryk* Jafernik.
W: 7th International Conference on Engineering, Project, and Production Management. Ed. by Katarzyna Halicka and Łukasz Nazarko. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 571-578, bibliogr. 19 poz. (Procedia Engineering ; vol. 182 1877-7058). Punktacja MNiSW 15.000

zarządzanie procesowe ; usługi lotnicze ; skuteczność świadczenia usług

process management ; air service ; service provision effectiveness

3/4
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

4/4
Nr opisu: 0000101343   
Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomocą metod i narzędzi zarządzania jakością oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym.
[Aut.]: S. Zendla, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

metody jakościowe ; narzędzia jakości ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze

quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service

stosując format:
Nowe wyszukiwanie