Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MSME SECTOR
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000136690   
Do the owners and managers of Polish MSME's recognize and understand properly the challenges of "Industry 4.0"?.
[Aut.]: Jan KaĽmierczak.
W: Multidisciplinary aspects of production engineering. Monograph. Engineering and Technology. Pt. 1. Ed. Jacek Sitko. Warszawa : Sciendo, 2020, s. 405-421, bibliogr. 16 poz. (Multidisciplinary Aspects of Production Engineering ; vol. 3, iss. 1 2545-2827)

M¦P ; Przemysł 4.0 ; oczekiwania ; potrzeby ; poradnictwo ; wsparcie

MSME sector ; Industry 4.0 ; expectations ; needs ; consultancy ; support

2/4
Nr opisu: 0000102306
Research methodology of innovative behaviour.
[Aut.]: Piotr Weryński.
Warszawa : Difin, 2015, 153 s., bibliogr.

zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki

innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building

3/4
Nr opisu: 0000093353   
Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
-Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P

customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector

4/4
Nr opisu: 0000091810   
Kapitał ludzki jako Ľródło innowacji marketingowej w sektorze MM¦P.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
W: Perspektywy rozwoju przedsiębiorczo¶ci w warunkach niepewno¶ci i ryzyka. Red. M. Matejun, K. Szymańska. Politechnika Łódzka. ŁódĽ : Wydaw. Politechniki Łódzkiej, 2013, s. 37-44, bibliogr. 26 poz. (Monografie Politechniki Łódzkiej ; [nr 2055])

sektor MM¦P ; kapitał ludzki ; kapitał intelektualny ; innowacja ; innowacja marketingowa ; marketing innowacji ; matryca potrzeb marketingowych ; rozwój organizacji

MSME sector ; human capital ; intellectual capital ; innovation ; marketing innovation ; marketing of innovation ; matrix of marketing needs ; organizational development

stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie