Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów:
14
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu:
0000131458
Kompetencje, role i zadania nauczyciela szkoły podstawowej ogólnodostępnej w odniesieniu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
[Aut.]: Beata
Pituła
, Anna
Waligóra
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 63-82 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
2/14
Nr opisu:
0000133364
Piecza zastępcza - identyfikacja specjalnych potrzeb edukacyjnych.
[Aut.]: Anna
Suchon
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 235-253, bibliogr. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
rodzina
;
opieka zastępcza
;
instytucje wspomagające funkcjonowanie rodziny
family
;
foster care
;
family support institutions
3/14
Nr opisu:
0000133365
Specjalne potrzeby edukacyjne. Wczesnoszkolne kształcenie myślenia komputacyjnego.
[Aut.]: Andrzej
Mitas
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 45-62 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
4/14
Nr opisu:
0000133362
Szkoła średnia ogólnodostępna polem walki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
[Aut.]: Katarzyna
Kamińska
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 221-233, bibliogr. 11 poz. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
specjalne potrzeby edukacyjne
;
szkoła średnia
;
szkoła ogólnodostępna
;
nauczyciel
;
pedagog
;
kształcenie specjalne
special educational needs
;
high school
;
mainstream school
;
teacher
;
educator
;
special education
5/14
Nr opisu:
0000133361
The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
[Aut.]: Barbara
Grzyb
, Monika*
Morgała
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 83-97, bibliogr. 18 poz. (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
diagnoza
;
diagnoza pedagogiczna
;
diagnoza psychologiczna
;
terapia
;
diagnostyka
;
proces diagnostyczny
diagnosis
;
pedagogical diagnosis
;
psychological diagnosis
;
therapy
;
diagnostics
;
diagnostic process
6/14
Nr opisu:
0000131461
Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej. Analiza przypadku.
[Aut.]: Jerzy
Wolny
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
, s. 143-172 (
Nowe w Glottodydaktyce
;
Studia lingwistyczne i pedagogiczne
; nr 3).
Punktacja MNiSW
20.000
7/14
Nr opisu:
0000112093
Człowiek niepełnosprawny - wybrane aspekty funkcjonowania w przestrzeni społecznej.
[Aut.]: Agnieszka*
Kwitok
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 37-52, bibliogr. 29 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
osoba niepełnosprawna
;
przestrzeń społeczna
;
postawa społeczna
;
samoocena
disabled person
;
social space
;
social attitude
;
self-evaluation
8/14
Nr opisu:
0000112102
Google trends jako narzędzie badawcze w dziedzinie edukacji specjalnej.
[Aut.]: Paweł
Wawrzała
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 113-128, bibliogr. 7 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
Google Trends
;
narzędzia badawcze
;
edukacja specjalna
Google Trends
;
research tools
;
special education
9/14
Nr opisu:
0000112110
Latarka dla niewidomych sposobem na bezpieczną orientację przestrzenną i aktywizację osób niewidomych i słabo widzących.
[Aut.]: Barbara
Grzyb
, L.
Szyszka
, J.
Połeć
, J.
Jurszewski
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 183-192, bibliogr. 9 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
latarka dla niewidomych
;
osoba niepełnosprawna wzrokowo
;
aktywizacja osób niepełnosprawnych
torch for the blind
;
visually impaired people
;
activation of disabled persons
10/14
Nr opisu:
0000112112
Nauczyciel i rodzic wobec trudności wychowawczych dziecka w edukacji wczesnoszkolnej.
[Aut.]: Danuta*
Ulewicz-Adamczyk
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s.289-304, bibliogr. 18 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
edukacja wczesnoszkolna
;
wychowanie
;
wychowawca
early school education
;
upbringing
;
educator
11/14
Nr opisu:
0000112105
Organizacja systemu diagnozowania i klasyfikowania do uczestnictwa w różnych formach aktywizacji społecznej i zawodowej osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie okręgu ENZ w Niemczech.
[Aut.]: Jerzy
Wolny
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 141-154, bibliogr. 7 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
aktywizacja osób niepełnosprawnych
;
osoba niepełnosprawna
;
aktywizacja zawodowa
;
Niemcy
activation of disabled persons
;
disabled person
;
vocational activity
;
Germany
12/14
Nr opisu:
0000112111
Pedagodzy specjalni a zmiany w systemie edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Od segregacji do włączenia?.
[Aut.]: Dariusz*
Dziuba
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 251-260, bibliogr. 19 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
pedagog specjalny
;
system edukacji
;
potrzeby edukacyjne
special education teacher
;
educational system
;
educational needs
13/14
Nr opisu:
0000129668
Rola współpracy podmiotów zaangażowanych w pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zerowym poziomie edukacyjnym.
[Aut.]: Monika*
Morgała
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 225-235, bibliogr. 9 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
dziecko
;
wychowanie
;
dom
;
przedszkole
;
współpraca
;
edukacja wczesnoszkolna
child
;
upbringing
;
home
;
preschool
;
cooperation
;
early school education
14/14
Nr opisu:
0000112103
Teoria dialogu z rodzicami dziecka niepełnosprawnego w kontekście etapów przystosowawczych do "szczególnego" rodzicielstwa.
[Aut.]: Barbara
Grzyb
, Gabriela*
Kowalska
.
W:
Specjalne potrzeby edukacyjne
. Wspomaganie rozwoju - wielość obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016
, s. 129-139, bibliogr. 7 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 641)
dziecko niepełnosprawne
;
rodzina
;
wychowanie
disabled child
;
family
;
upbringing
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie