Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000091406
E-marketing - in the world of active consumer and media convergence.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Problemy konwergencji mediów. T. 2. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 351-360, bibliogr. 15 poz. (Media and Public Relations ; )

2/3
Nr opisu: 0000098704
Hipertekst jako efekt konwergencji mediów.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 177-186, bibliogr. 23 poz. (Media and Public Relations ; )

konwergencja ; hipertekst ; interaktywność ; multimedialność ; dekontekstualizacja

convergence ; hypertext ; interactivity ; multimediality ; decontextualization

3/3
Nr opisu: 0000098705
Konwergencja mediów a naruszenie dóbr osobistych.
[Aut.]: Agnieszka* Grzesiok-Horosz.
W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 233-243, bibliogr. 44 poz. (Media and Public Relations ; )

konwergencja ; dobra osobiste ; wizerunek ; prywatność ; cześć

convergence ; personal rights ; image ; privacy ; respect

stosując format:
Nowe wyszukiwanie