Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
STACHOWICZ-STANUSCH AGATA
Liczba odnalezionych rekordów:
174
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/174
Nr opisu:
0000137703
Artificial Intelligence and its impact on business. Ed. by Wolfgang Amann, Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2020, 212 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni.
Punktacja MNiSW
80.000
2/174
Nr opisu:
0000136287
Internacjonalizacja MŚP w państwach skandynawskich.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Aneta
Aleksander
.
W:
Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw - polskie i europejskie doświadczenia
. Red. Krzysztof Wodarski, Marek Krannich. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa - Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2020
, s. 173-188, bibliogr. 33 poz..
Punktacja MNiSW
20.000
małe i średnie przedsiębiorstwa
;
internacjonalizacja
;
państwa skandynawskie
small and medium enterprises
;
intensification
;
scandinavian countries
3/174
Nr opisu:
0000129063
Anti-corruption in management research and business school classrooms. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2019, 276 s.
(
Research in management education and development
; 1537-3932).
Punktacja MNiSW
80.000
korupcja
;
zapobieganie korupcji
;
szkoła biznesu
corruption
;
anti-corruption
;
business school
4/174
Nr opisu:
0000131857
Can anti-corruption be taught at all?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
W:
Anti-corruption in management research and business school classrooms
. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2019
, s. 3-10, bibliogr. 6 poz. (
Research in management education and development
; 1537-3932).
Punktacja MNiSW
20.000
5/174
Nr opisu:
0000135396
Corruption and integrity in business and academia. Perception and experience.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Amann
.
W:
Mastering anti-corruption: the practitioners' view
. Eds.: Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing Inc., 2019
, s. 3-12, bibliogr. 43 poz..
Punktacja MNiSW
20.000
6/174
Nr opisu:
0000135393
Mastering anti-corruption: the practitioners' view. Eds.: Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing Inc., 2019, 202 s..
Punktacja MNiSW
80.000
7/174
Nr opisu:
0000129062
The social issue in contemporary society. Relations between companies, public administrations and people. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Lorenzo Mercurio.
Charlotte : Information Age Publishing, 2019, 204 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
80.000
współczesne społeczeństwo
;
problemy społeczne
contemporary society
;
social issues
8/174
Nr opisu:
0000127162
Academic social responsibility. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 266 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
80.000
społeczna odpowiedzialność uczelni wyższej
;
CSR
;
społeczna odpowiedzialność biznesu
academic social responsibility
;
CSR
;
corporate social responsibility
9/174
Nr opisu:
0000125982
Artificial intelligence at universities in Poland.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
-
Organ. Manage.
2018 nr 2
, s. 63-82, bibliogr. 62 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
sztuczna inteligencja
;
chatterbot
;
inteligentny system nauczania
;
chatbot
artificial intelligence
;
chatterbot
;
intelligent tutoring system
;
chatbot
10/174
Nr opisu:
0000129061
Contemporary perspectives in corporate social performance and policy. The Middle Eastern perspective. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 306 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
80.000
CSR
;
społeczna odpowiedzialność biznesu
;
perspektywa środkowego wschodu
CSR
;
corporate social responsibility
;
Middle Eastern perspective
11/174
Nr opisu:
0000124857
Fostering sustainability by management education. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 313 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
80.000
zrównoważony rozwój
;
zarządzanie w edukacji
;
CSR
;
społeczna odpowiedzialność biznesu
sustainability
;
education management
;
CSR
;
corporate social responsibility
12/174
Nr opisu:
0000127342
Kompetencje przyszłości.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Aneta
Aleksander
.
-
Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz.
2018 z. 121
, s. 485-497, bibliogr. 27 poz..
Punktacja MNiSW
11.000
kompetencje
;
rynek pracy
;
różnica pokoleń
competencies
;
labor market
;
generation gap
13/174
Nr opisu:
0000129060
Management education for corporate social performance. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2018, 328 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
80.000
zarządzanie w szkolnictwie wyższym
;
CSR
;
społeczna odpowiedzialność biznesu
management education
;
CSR
;
corporate social responsibility
14/174
Nr opisu:
0000124856
Management education for corporate social responsibility. Fashion or necessity.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
W:
Fostering sustainability by management education
. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018
, s. 1-10, bibliogr. 25 poz. (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
20.000
15/174
Nr opisu:
0000129599
Principles for responsible management education in middle eastern countries.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, A.
Sworowska
.
W:
Contemporary perspectives in corporate social performance and policy
. The Middle Eastern perspective. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018
, 185-198 (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
20.000
etyka biznesu
;
szkoła
;
PRME
business ethics
;
school
;
PRME
16/174
Nr opisu:
0000127168
Socially responsible academia and its role in contemporary society.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
W:
Academic social responsibility
. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018
, s. 1-8 (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
20.000
17/174
Nr opisu:
0000127161
Socially responsible education some cases from Central and Eastern Europe.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Academic social responsibility
. Sine qua non for corporate social performance. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusz, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2018
, s. 67-81, bibliogr. 29 poz. (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; 2267-1242).
Punktacja MNiSW
20.000
18/174
Nr opisu:
0000129160
The role of values in human resources diversity management in an innovative enterprise.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Aneta
Aleksander
.
W:
Unlocking the potential of employees in the context of organizational diversity
. Ed. by Anna Rakowska. Bangkok : ToKnowPress, 2018
, s. 85-113, bibliogr..
Punktacja MNiSW
5.000
wartości
;
zarządzanie różnorodnością
;
innowacje
values
;
diversity management
;
innovations
19/174
Nr opisu:
0000128252
Viral nature of corruption in a world of business and academia.
[Aut.]: W.
Amann
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. Manage.
2018 nr 4
, s. 13-25, bibliogr. 70 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
korupcja
;
integralność
;
przejrzystość
;
biznes
corruption
;
integrity
;
transparency
;
business
20/174
Nr opisu:
0000115943
Corporate social irresponsibility. Individual behaviors and organizational practices. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann, Gianluigi Mangia.
Charlotte : Information Age Publishing Inc., 2017, 334 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; ).
Punktacja MNiSW
80.000
21/174
Nr opisu:
0000115994
Corporate social performance reflecting on the past and investing in the future. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2017, 231 s..
Punktacja MNiSW
80.000
22/174
Nr opisu:
0000124378
Corporate social responsibility and corporate social irresponsibility.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
-
Organ. i Zarz.
2017 nr 4
, s. 106-115, bibliogr. 46 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
CSR
;
CSI
;
etyka biznesu
;
zachowania organizacyjne
CSR
;
CSI
;
business ethics
;
organizational behavior
23/174
Nr opisu:
0000123603
Development of managerial competences of the future - shaping curricula for higher education.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Aneta
Aleksander
.
-
Organ. i Zarz.
2017 nr 3
, s. 92-111, bibliogr. 57 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
sektor publiczny
;
administracja
;
CSR
;
polityka antykorupcyjna
;
zarządzanie etyczne
;
szkolnictwo wyższe
;
kompetencje menedżerskie
public sector
;
administration
;
CSR
;
anti-corruption policy
;
ethical management
;
higher education
;
managerial competences
24/174
Nr opisu:
0000115944
Do individual behaviors influence corporate socially irresponsible practices?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, G.
Mangia
, M.
Amann
, A.
Tomo
.
W:
Corporate social irresponsibility
. Individual behaviors and organizational practices. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Wolfgang Amann, Gianluigi Mangia. Charlotte : Information Age Publishing, 2017
, s. 3-10, bibliogr. 3 poz. (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; ).
Punktacja MNiSW
20.000
25/174
Nr opisu:
0000123604
Organisational social irresponsibility in higher education.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
-
Organ. i Zarz.
2017 nr 3
, s. 113-123, bibliogr. 70 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
organizacyjna odpowiedzialność społeczna
;
organizacyjna nieodpowiedzialność społeczna
;
szkolnictwo wyższe
;
korupcja
;
prawość akademicka
organisational social responsibility
;
organisational social irresponsibility
;
higher education
;
corruption
;
academic integrity
26/174
Nr opisu:
0000120087
Organizational social irresponsibility: theoretical frontiers and practical.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, G.
Mangia
, A.
Caldarelli
, W.
Amann
.
W:
Organizational social irresponsibility: tools and theoretical insights
. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia, Adele Caldarelli, Wolfgang Amann. Charlotte : Information Age Publishing, 2017
, s. 3-10 (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
27/174
Nr opisu:
0000115987
Organizational social irresponsibility: tools and theoretical insights. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia, Adele Caldarelli, Wolfgang Amann.
Charlotte : Information Age Publishing, 2017, 354 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; ).
Punktacja MNiSW
80.000
28/174
Nr opisu:
0000112522
Corporate social irresponsibility.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Corporate social performance in the age of irresponsibility - cross national perspective
. Ed. Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2016
, s. 3-13, bibliogr. 19 poz. (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
29/174
Nr opisu:
0000116025
Corporate social performance - paradoxes, pitfalls and pathways to the better world.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Corporate social performance reflecting on the past and investing in the future
. Charlotte : Information Age Publishing, 2017
, s. 3-15
30/174
Nr opisu:
0000112523
Corporate social performance in the age of irresponsibility - cross national perspective. Ed. Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2016, 256 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
31/174
Nr opisu:
0000116026
Dark sides of business and higher education management.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, G.
Mangia
.
W:
Dark sides of business and higher education management
. Vol. 1. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia. New York : Business Expert Press, 2016
, s. 3-7 (
Principles for Responsible Management Education Collection
; 2331-0014)
32/174
Nr opisu:
0000115983
Dark sides of business and higher education management. Vol. 1. Eds. Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia.
New York : Business Expert Press, 2016, 225 s.
(
Principles for Responsible Management Education Collection
; 2331-0014)
33/174
Nr opisu:
0000115982
Dark sides of business and higher education management. Vol. 2. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia.
New York : Business Expert Press, 2016, 130 s.
(
Principles for Responsible Management Education Collection
; 2331-0014)
34/174
Nr opisu:
0000114881
Etyka biznesu - przegląd pojęć i koncepcji.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Zarz.
2016 nr 4
, s. 79-97, bibliogr. 75 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
etyka biznesu
;
CSR
;
CSI
;
CSP
business ethics
;
CSR
;
CSI
;
CSP
35/174
Nr opisu:
0000116027
Light in the darkness of Business and higher education management.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, G.
Mangia
.
W:
Dark sides of business and higher education management
. Vol. 2. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch, Gianluigi Mangia. New York : Business Expert Press, 2016
, s. 3-6 (
Principles for Responsible Management Education Collection
; 2331-0014)
36/174
Nr opisu:
0000112212
Wyłaniające się sieci innowacji - metoda analizy sieci.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, A.
Sworowska
.
-
Stud. Ekon.
2016 nr 280
, s. 185-198, bibliogr..
Punktacja MNiSW
10.000
Regionalny System Innowacji
;
analiza sieci
;
ONA/SNA
;
sieć międzyorganizacyjna
;
patent
Regional Innovation System
;
network analysis
;
ONA/SNA
;
interorganizational network
;
patent
37/174
Nr opisu:
0000115992
Anti-corruption. Implementing curriculum change in management education.
[Aut.]: W.
Amann
, R.
Berenbeim
, A. K.
Tan
, M.
Kleinhempel
, A.
Lewis
, R.
Nieffer
, Agata
Stachowicz-Stanusch
, S.
Tripathi
.
Sheffield : Greenleaf Publishing, 2015, 162 s.
korupcja
;
zapobieganie korupcji
;
program nauczania
;
zarządzanie w edukacji
corruption
;
anti-corruption
;
curriculum
;
management education
38/174
Nr opisu:
0000121031
Application of modern information technologies in prevention of corruptive practices in an organisation.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Joanna
Machnik-Słomka
.
W:
Contemporary issues in economy - market or government?
. 8th International Conference on Applied Economics, 18-19 June 2015 , Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2015
, s. 225 + tekst na CD-ROM
Pełny tekst na CD-ROM
korupcja
;
zachowania korupcyjne
;
etyka
;
technologie informatyczne
corruption
;
corrupting practices
;
ethics
;
information technology
39/174
Nr opisu:
0000103716
Corporate social performance in the age of irresponsibility.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Corporate social performance
. Paradoxes, pitfalls, and pathways to the better world. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2015
, s. 3-12, bibliogr. 4 poz. (
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
40/174
Nr opisu:
0000103715
Corporate social performance. Paradoxes, pitfalls, and pathways to the better world. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2015, 444 s.
(
Contemporary Perspectives in Corporate Social Performance and Policy
; )
41/174
Nr opisu:
0000103718
Emerging web 3.0/semantic web applications in higher education. Growing personalization and wider interconnections in learning. Ed. by Charles Wankel and Agata Stachowicz-Stanusch in collaboration with Quincy Greenheck.
Charlotte : Information Age Publishing, 2015, 336 s.
(
Research in management education and development
; )
42/174
Nr opisu:
0000103717
Higher education and semantic web: the nearest future or an unspecific horizon.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Ch.
Wankel
.
W:
Emerging web 3.0/semantic web applications in higher education
. Growing personalization and wider interconnections in learning. Ed. by Charles Wankel and Agata Stachowicz-Stanusch in collaboration with Quincy Greenheck. Charlotte : Information Age Publishing, 2015
, s. 3-12 (
Research in management education and development
; )
43/174
Nr opisu:
0000099460
The effects of ethical climates on trust in supervisor and trust in organization in a Polish context.
[Aut.]: A.
Simha
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Manage. Decis.
2015 vol. 53 iss. 1
, s. 24-39, bibliogr. 75 poz..
Impact Factor
1.134.
Punktacja MNiSW
30.000
etyka
;
zaufanie
;
organizacja
ethics
;
trust
;
organization
44/174
Nr opisu:
0000101927
Benchmarking: the best practice for implementation of PRME principles international comparative study.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Ptak
.
W:
Human factors of a global society
. A system of systems perspective. Ed. by Tadeusz Marek, Waldemar Karwowski, Marek Frankowicz, Jussi Kantola, Pavel Zgaga. Boca Raton : CRC Press/Taylor & Francis Group, 2014
, s. 573-583, bibliogr. 26 poz. (
Ergonomics Design and Management Theory and Applications
; )
45/174
Nr opisu:
0000099447
Capitalism and the social relationship. An organizational perspective. Ed. Hamid Kazeroony, Agata Stachowicz-Stanusch.
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2014, 351 s.
46/174
Nr opisu:
0000099443
Innovation in executive education.
[Aut.]: W.
Amann
, S.
Khan
, Agata
Stachowicz-Stanusch
, S.
Tripathi
.
Borsdorf : Ed. Winterwork, 2014, 250 s.
47/174
Nr opisu:
0000097783
Network approach in business ethics education.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, A.
Sworowska
.
-
Organ. i Zarz.
2014 nr 4
, s. 137-157, bibliogr. 74 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
etyka biznesu
;
sieć
;
edukacja
business ethics
;
network
;
education
48/174
Nr opisu:
0000108355
Principles for responsible management education: a pathway to management education for integrity.
[Aut.]: Ch.
Wankel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Kier.
2014 nr 1B
, s. 37-59, bibliogr. 102 poz..
Punktacja MNiSW
14.000
PRIME
;
szkolnictwo wyższe
;
zarządzanie
;
szkoła biznesu
;
prawość
PRIME
;
higher education
;
management
;
business school
;
integrity
49/174
Nr opisu:
0000099458
Sustainable human security: corruption issues and anti-corruption solutions. Ed. Marco Tavanti, Agata Stachowicz-Stanusch.
Champaign : Common Ground Publishing, 2014, 294 s.
50/174
Nr opisu:
0000095592
An empirical investigation of the effects of ethical climates on organizational corruption.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, A.
Simba
.
-
J. Bus. Econ. Manage.
2013 vol. 14 supl. 1
, s. S433-S446, bibliogr. 64 poz..
Impact Factor
0.810.
Punktacja MNiSW
30.000
klimat etyczny
;
korupcja organizacyjna
;
kontekst polski
;
regresja wieloraka
;
M10
;
M14
;
M16
ethical climate
;
organizational corruption
;
Polish context
;
multiple regression
;
M10
;
M14
;
M16
51/174
Nr opisu:
0000074682
Integrity in organizations. Building the foundations for humanistic management (humanism in business). Ed. by Wolfgang Amann, Agata Stachowicz-Stanusch.
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2013, 607 s.
(
Humanism in Business Series
; )
52/174
Nr opisu:
0000074889
The link between ethical climates and managerial success: a study in a Polish context.
[Aut.]: A.
Simha
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
J. Bus. Ethics
2013 vol. 114 iss. 1
, s. 55-59, bibliogr..
Impact Factor
1.552.
Punktacja MNiSW
40.000
klimat etyczny
;
sukces kierowniczy
;
kontekst polski
ethical climate
;
managerial success
;
Polish context
53/174
Nr opisu:
0000074890
The relationship between national intellectual capital and corruption: a cross-national study.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
J. Bus. Econ. Manage.
2013 vol. 14 iss. 1
, s. 114-136, bibliogr..
Impact Factor
0.810.
Punktacja MNiSW
30.000
krajowy kapitał intelektualny
;
indeks percepcji korupcji
;
budowanie bogactwa narodowego
;
korupcja
national intellectual capital
;
corruption perception index
;
building national wealth
;
corruption
54/174
Nr opisu:
0000095141
Varieties of corruption control: introduction to special issue.
[Aut.]: H.
Hansen
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Crime, Law Soc. Change
2013 vol. 60 iss. 2
, s. 115-126, bibliogr. 61 poz..
Impact Factor
0.425.
Punktacja MNiSW
20.000
kryminologia
;
wymiar sprawiedliwości
;
prawo karne
;
politologia
;
socjologia
criminology
;
criminal justice
;
criminal law
;
political science
;
social science
55/174
Nr opisu:
0000084612
Academic ethos management: building the foundation for integrity in management.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
New York : Business Expert Press, 2012, 268 s., bibliogr. 334 poz.
56/174
Nr opisu:
0000074712
Business integrity in practice. Insights from international case studies.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, W.
Amann
.
[B.m.] : Business Expert Press, 2012, 280 s.
57/174
Nr opisu:
0000081029
Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis.
[Aut.]: Aneta
Aleksander
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Zarz.
2012 nr 3
, s. 149-165, bibliogr. 35 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
reputacja firmy
;
marka przedsiębiorstwa
;
odbudowa reputacji
;
kryzys
corporate reputation
;
corporate brand
;
reputation rebuilding
;
crisis
58/174
Nr opisu:
0000072119
Definiowanie korupcji w kontekście różnic kulturowych.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Sworowska
.
-
Organ. i Zarz.
2012 nr 1
, s. 97-115, bibliogr. 38 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
korupcja
;
kultura narodowa
corruption
;
national culture
59/174
Nr opisu:
0000074715
Handbook of research on teaching ethics in business and management education. Eds: Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Hershey : Information Science Reference, 2012, 720 s.
60/174
Nr opisu:
0000074723
Management education for integrity. Ethically educating tomorrow's business leaders. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2011
61/174
Nr opisu:
0000077879
Model racjonalizacji procesów innowacyjnych we wdrażaniu strategii rozwoju regionu. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Anna*
Sworowska
.
Zabrze, 2012, 231 k., bibliogr. 317 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
proces innowacyjny
;
zarządzanie wiedzą
;
rozwój regionalny
;
przepływ wiedzy
;
analiza sieci społecznych
innovation process
;
knowledge management
;
regional development
;
knowledge flow
;
social network analysis
62/174
Nr opisu:
0000072122
Oblicza korupcji: formy i typy zachowań.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Sworowska
.
-
Organ. i Zarz.
2012 nr 1
, s. 117-133, bibliogr. 28 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
korupcja
;
typologia
;
etyka
corruption
;
typology
;
ethics
63/174
Nr opisu:
0000077887
Proces kształtowania tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Aneta
Aleksander
.
Zabrze, 2012, 235 k., bibliogr. 249 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
marketing
;
zarządzanie przedsiębiorstwem
;
tożsamość organizacyjna
;
zarządzanie zasobami ludzkimi
;
zarządzanie sytuacją kryzysową
marketing
;
enterprise management
;
organizational identity
;
human resources management
;
crisis management
64/174
Nr opisu:
0000074721
Teaching business ethics in an epoch of catastrophes.
[Aut.]: Ch.
Wankel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Handbook of research on teaching ethics in business and management education
. Eds: Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Hershey : Information Science Reference, 2012
, s. 1-14, bibliogr.
65/174
Nr opisu:
0000074086
Wirusowy charakter korupcji - czy organizacja może zarazić się korupcją?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Zarz. Zasobami Ludzkimi
2012 nr 1
, s. 51-62, bibliogr..
Punktacja MNiSW
8.000
korupcja
;
znormalizowana korupcja
;
organizacja sieciowa
;
teoria zakażenia
corruption
;
normalized corruption
;
network organization
;
contagion theory
66/174
Nr opisu:
0000066204
Analiza sieci społecznych jako narzędzie diagnozy przepływów wiedzy w procesach innowacyjnych.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Sworowska
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2011
, s. 350-361, bibliogr. 24 poz.
proces innowacyjny
;
przepływ wiedzy
;
sieć społeczna
innovation process
;
knowledge flow
;
social network
67/174
Nr opisu:
0000074897
Anti-corruption practices and implementation mechanisms of the fortune global 500 as an answer for an ethical values crisis - research results.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Ch.
Wankel
.
-
Organ. i Kier.
2011 nr 5
, s. 139-155, bibliogr..
Punktacja MNiSW
8.000
68/174
Nr opisu:
0000074093
Destructive sides of charismatic leadership.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Zarz. Zasobami Ludzkimi
2011 nr 6
, s. 113-125, bibliogr.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma https://www.ipiss.com.pl/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=1826.
Punktacja MNiSW
8.000
przywództwo
;
charyzmatyczny przywódca
;
przywództwo destrukcyjne
leadership
;
charismatic leadership
;
destructive leadership
69/174
Nr opisu:
0000074726
Effectively integrating ethical dimensions into business education. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2011
70/174
Nr opisu:
0000074734
Importance of social and ethical problems in managing contemporary organizations - towards a new paradigm in management.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Contemporary management challenges in the transition period the perspectives of Poland and Spain
. Eds: P. Buła [et al.]. Cracow : Cracow School of Business. Cracow University of Economics, 2011
, s. 437-461, bibliogr.
71/174
Nr opisu:
0000072130
Klastry - współczesną i przyszłościową formą organizacji potęgującej wiedzę i wartości.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Zarz.
2011 nr 4
, s. 7-35, bibliogr. 33 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
klaster
;
kapitał intelektualny
;
kapitał społeczny
;
zaufanie
cluster
;
intellectual capital
;
social capital
;
trust
72/174
Nr opisu:
0000074724
Management education for integrity. Transcending amoral business curricula.
[Aut.]: Ch.
Wankel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Management education for integrity
. Ethically educating tomorrow's business leaders. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2011
, s. 3-12, bibliogr.
73/174
Nr opisu:
0000074728
Management education for morality in the era of globalization.
[Aut.]: Ch.
Wankel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Effectively integrating ethical dimensions into business education
. Ed. by Charles Wankel, Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2011
, s. 3-13, bibliogr.
74/174
Nr opisu:
0000087650
Polityka antykorupcyjna w III sektorze - wyniki badań sondażowych.
[Aut.]: Izabela*
Mendel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Trzeci sektor: aspekty prawne, ekonomiczne i społeczne
. Red.: M. Urbaniec, P. Stec. Częstochowa : Akademia Polonijna w Częstochowie, 2011
, s. 427-439
75/174
Nr opisu:
0000070767
PRME i Oath Project - w kierunku społecznie odpowiedzialnego przywództwa.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, A.
Ptak
.
-
Organ. i Zarz.
2011 nr 3
, s. 117-133, bibliogr. 46 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
etyka biznesu
;
edukacja zarządzania
;
PRME
;
Oath Project
;
społeczna odpowiedzialność biznesu
business ethics
;
management education
;
PRME
;
Oath Project
;
corporate social responsibility
76/174
Nr opisu:
0000074892
The impact of business education on students, moral competency: an exploratory study from Poland.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Vision
2011 vol. 15 iss. 2
, s. 161-174, bibliogr.
77/174
Nr opisu:
0000074930
The impact of the national culture dimension and corruption on students' moral competencies - research results.
[Aut.]: Ch.
Wankel
, Agata
Stachowicz-Stanusch
, J.
Tamtana
.
-
J. Intercul. Manage.
2011 vol. 3 no. 2
, s. 19-45, bibliogr.
78/174
Nr opisu:
0000074906
The implementation of principles for responsible management education in practice - research results.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
J. Intercul. Manage.
2011 vol. 3 no. 2
, s. 241-257, bibliogr.
79/174
Nr opisu:
0000065075
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Organizational immunity to corruption: building theoretical and research foundations
. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Charlotte : Information Age Publishing, 2010
, s. 35-51, bibliogr.
80/174
Nr opisu:
0000058706
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Kier.
2010 nr 1
, s. 83-103, bibliogr.
81/174
Nr opisu:
0000069973
Corruption values and cultural relativism.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Innovation in management
. Global partnership. Eds: Ch. Wankel, P. Odrakiewicz, W. Strnad. Poznań : Wydaw. Poznańskiej Wyższej Szkoły Biznesu, 2010
, s. 35-47
82/174
Nr opisu:
0000067507
Good practices for implementation of Principles for Responsible Management Education framework - research results.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Zarz.
2010 nr 4
, s. 141-162, bibliogr. 41 poz.
etyka biznesu
;
PRME
;
szkoła biznesu
business ethics
;
Principles for Responsible Management Education
;
PRME
;
business school
83/174
Nr opisu:
0000058644
Organizational immunity to corruption: building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Charlotte : Information Age Publishing, 2010
etyka biznesu
;
przedsiębiorstwo
;
praktyki nielojalne
business ethics
;
enterprise
;
disloyal practices
84/174
Nr opisu:
0000069972
Polityka anty-korupcyjna największych przedsiębiorstw światowych (case study Wal-Mart).
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz instytucjami sektora publicznego
. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. H. Bienioka, T. Kraśnickiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2010
, s. 331-350
85/174
Nr opisu:
0000074932
Sztuczna inteligencja w komunikacji marketingowej.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Pro Kreacja
2010 nr 2
, s. 50-52
86/174
Nr opisu:
0000057070
Anti-corruption declarations in Polish biggest enterprises. Research report.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Organ. i Zarz.
2009 nr 3
, s. 119-138, bibliogr. 17 poz.
korupcja
;
deklaracja antykorupcyjna
;
polityka antykorupcyjna
;
raportowanie praktyk antykorupcyjnych
corruption
;
anti-corruption declaration
;
anti-corruption policy
;
reporting of anti-corruption practices
87/174
Nr opisu:
0000074812
Corruption immunity based on positive organizational scholarship towards theoretical framework.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Organizational immunity to corruption
. Building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch. Katowice : The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009
, s. 35-51, bibliogr.
88/174
Nr opisu:
0000058252
Culture due diligence based on HP/Compaq Merger case study.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
J. Intercul. Manage.
2009 vol. 1 no. 2
, s. 64-81, bibliogr. 5 poz.
89/174
Nr opisu:
0000058379
Fight against the corruption based on programs or based on values. Case study Lockheed Martin and Intel Corporation.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Biznes, prawo, etyka
. Warszawa : Akademia Leona Koźmińskiego, 2009
, s. 30-45
90/174
Nr opisu:
0000058686
Główne wartości uczelni wyższych - wyniki badań.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Izabela*
Grzanka
, Izabela*
Mendel
, Marek
Krannich
, Aneta
Aleksander
, Anna*
Sworowska
.
W:
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych
. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
, s. 131-149 (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 248)
uczelnia wyższa
;
wartości
;
szkolnictwo wyższe
;
współczesny uniwersytet
;
etos akademicki
;
kultura organizacyjna
university
;
values
;
higher education
;
modern university
;
academic ethos
;
organizational culture
91/174
Nr opisu:
0000058679
Główne wartości uczelni wyższych jako podstawa etosu akademickiego.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Izabela*
Mendel
.
W:
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych
. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
, s. 11-29, bibliogr. 25 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 248)
uczelnia wyższa
;
wartości
;
kształcenie akademickie
;
etos akademicki
university
;
values
;
academic education
;
academic ethos
92/174
Nr opisu:
0000058678
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
szkolnictwo wyższe
;
kultura organizacyjna
;
tożsamość organizacyjna
;
hierarchia wartości
;
kodeks etyczny
;
przedsiębiorstwo
higher education
;
organizational culture
;
organizational identity
;
hierarchy of values
;
code of ethics
;
enterprise
93/174
Nr opisu:
0000074811
Management of economic and social identities on both regional and enterprise levels within the contemporary globalizing reality.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
The economics of education and innovation for sustainability and growth
. Congress of Political Economists International. COPE, 19th Annual meeting, New Delhi, India, July 12-19, 2008. [Dokument elektroniczny]. Ed. by J. Sepp, U. Maidla. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2008
, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-18
94/174
Nr opisu:
0000058685
Metodologia badań.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Sworowska
.
W:
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych
. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
, s. 125-129, bibliogr. 1 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 248)
uczelnia wyższa
;
wartości
;
strona internetowa
;
misja
university
;
values
;
website
;
mission
95/174
Nr opisu:
0000074732
Organizational immunity to corruption. Building theoretical and research foundations. Ed. by Agata Stachowicz-Stanusch.
Katowice : The Katowice Branch of the Polish Academy of Sciences, 2009
96/174
Nr opisu:
0000058251
Organizations' anti-corruption declarations and reporting practices from multi-culture perspectives. Research report summary.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Edwards
, A.
Gumennaia
, A.
Gunn
.
-
J. Intercul. Manage.
2009 vol. 1 no. 2
, s. 30-49, bibliogr. 34 poz.
97/174
Nr opisu:
0000058639
Podejście współczesnych przedsiębiorstw do zwalczania praktyk korupcyjnych. Wyniki badań.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie
. Nowe kierunki. Red. K. Zimniewicz. Poznań : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2009
, s. 537-547 (
Zeszyty Naukowe
;
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
nr 129)
98/174
Nr opisu:
0000058682
Tendencje w hierarchii głównych wartości współczesnych przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, K.
Sieradzka
.
W:
Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych
. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
, s. 83-98, bibliogr. 4 poz. (
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 248)
przedsiębiorstwo
;
wartości
;
hierarchia wartości
;
Polska
;
świat
enterprise
;
values
;
hierarchy of values
;
Poland
;
world
99/174
Nr opisu:
0000074817
The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
W:
Innovation in management
. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009
, bibliogr. 1 poz.
sztuczna inteligencja
;
komunikacja marketingowa
;
chatterbot
artificial intelligence
;
marketing communication
;
chatterbot
100/174
Nr opisu:
0000074804
The pressure of social and network character of contemporary enterprises on their ethical behaviors.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
The key-factors of business and socio-economic development during the global crisis
. Ed. by J. Sepp, D. Frear, W. Taylor. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2009
, s. 373-386, bibliogr.
101/174
Nr opisu:
0000055893
Zarządzanie tożsamością a przedsiębiorstwo wirtualne.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, Anna*
Sworowska
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009
, s. 441-449, bibliogr. 24 poz.
tożsamość organizacyjna
;
przedsiębiorstwo wirtualne
organizational identity
;
virtual enterprise
102/174
Nr opisu:
0000051004
Economic and socio-cultural identity management - the case of Silesian Province and the enterprises. American Express and Saturn Corporation.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
14th APDR Annual Meeting
. 2nd Congress of Nature Management Conversation. Tomar, 4-5 July 2008. Polytechnic Institute of Tomar. [B.m.] : [b.w.], 2008
, s. 978-994
103/174
Nr opisu:
0000047901
Inteligencja moralna a zarządzanie poprzez wartości na przykładzie Microsoft Corporation i American Express.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Zarządzanie organizacjami w gospodarce opartej na wiedzy
. Kluczowe relacje organizacji w gospodarce opartej na wiedzy. Praca zbiorowa. Pod red. B. Godziszewskiego. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008
, s. 217-228
104/174
Nr opisu:
0000074805
Management of economic and social identities on both regional and enterprise levels within the contemporary globalizing reality.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Globalization and institutional development
. Ed. by J. Sepp, D. Frear. Wilkes : Congress of Political Economists International, 2008
, s. ...-241
105/174
Nr opisu:
0000050981
Rozwój głównych wartości przedsiębiorstwa w oparciu o najlepsze praktyki firm Microsoft, Saturn Corporation i American Express.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Zarz. Zasobami Ludzkimi
2008 nr 6
, s. 71-85
zarządzanie przez wartości
;
kultura organizacji
;
wartość przedsiębiorstwa
managing by values
;
organizational culture
;
company value
106/174
Nr opisu:
0000038456
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2008
, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.
sztuczna inteligencja
;
marketing partnerski
;
CRM
;
chatterbot
artificial intelligence
;
partnership marketing
;
CRM
;
chatterbot
107/174
Nr opisu:
0000074818
Zarządzanie poprzez wartości jako narzędzie walki z korupcją w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym
. Praca zbiorowa. Pod red. H. Bienioka, T. Kraśnickiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008
, s. 375-383, bibliogr. 4 poz. (
Prace Naukowe
;
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
)
108/174
Nr opisu:
0000051274
Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hewlett-Packard.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Kulturowe i kadrowe problemy internacjonalizacji przedsiebiorstw
. Pod red. P. Wachowiaka. Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydaw., 2008
, s. 235-246
109/174
Nr opisu:
0000038488
Analiza procesów biznesowych pod kątem wdrożenia CRM - case study.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, J.
Magnuski
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2007
, s. 353-359, bibliogr. 3 poz.
CRM
;
zarządzanie procesami
;
reengineering
CRM
;
process management
;
reengineering
110/174
Nr opisu:
0000040443
CRM. Przewodnik dla wdrażających.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
Warszawa : Wydaw. PLACET, 2007, 328 s., bibliogr.
111/174
Nr opisu:
0000038861
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela*
Grzanka
.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
CRM
;
kapitał społeczny
;
marketing relacji
;
teleinformatyczny zakład pracy
;
relacje z klientem
;
teleinformatyka
;
zarządzanie przedsiębiorstwem
;
zarządzanie relacjami z klientami
CRM
;
social capital
;
relationship marketing
;
telefactory
;
relationships with customer
;
teleinformatics
;
enterprise management
;
Customer Relationship Management
112/174
Nr opisu:
0000074822
Koncepcja rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa poprzez zarządzanie głównymi wartościami.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Potencjał restrukturyzacji w warunkach globalizacji i nowej gospodarki
. Red. Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007
, s. 223-230, bibliogr. 6 poz.
113/174
Nr opisu:
0000040444
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
Gliwice : Helion, 2007, 264 s., bibliogr.
114/174
Nr opisu:
0000074823
Proces zarządzania poprzez wartości a orientacja marketingowa współczesnego przedsiębiorstwa na przykładzie Saturn Corporation (USA).
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Zarządzanie przedsiębiorstwem
. Monografia. Red. Eulalia Skawińska. Poznań : Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, 2007
, s. 103-112, bibliogr. 3 poz.
115/174
Nr opisu:
0000074824
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (VBM) a zarządzanie poprzez wartości (MVB).
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce
. Oprac. zbiorowe. Pod red. J. Bielińskiego, M. Czerwińskiej. Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 2007
, s. 172-178, bibliogr. 16 poz.
116/174
Nr opisu:
0000074996
Budowa firmy zorientowanej marketingowo.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 7
, s. 1-12
117/174
Nr opisu:
0000074984
Budowa lojalności klientów.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 1
, s. 1-9
118/174
Nr opisu:
0000074987
Budowa nieśmiertelnych firm.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 3
, s. 1-9
119/174
Nr opisu:
0000075000
Czym jest Culture Due Diligence.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 10
, s. 1-8
120/174
Nr opisu:
0000074825
Fuzje przedsiębiorstw kluczowymi strategiami rozwoju korporacji. Współczesne metody analizy kulturowych i społecznych aspektów fuzji (Culture Due Diligence).
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Przedsiębiorstwo na przełomie wieków
. Zarządzanie, restrukturyzacja, rozwój. Red. M. Sierpińska, A. Jaki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Kraków : Oficyna Wydaw. ABRYS, 2006
, s. 579-586, bibliogr. 11 poz.
fuzja przedsiębiorstw
;
Due Diligence
;
kultura organizacji
merger of companies
;
Due Diligence
;
organizational culture
121/174
Nr opisu:
0000074998
Istota zarządzania relacjami z klientami.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 8
, s. 1-8
122/174
Nr opisu:
0000074999
Jak pozyskać najlepsze talenty.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 9
, s. 1-7
123/174
Nr opisu:
0000023978
Jak wartości organizacji mogą uczynić firmę wielką?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Wiedza - Informacja - Marketing
. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006
, s. 185-192, bibliogr. 4 poz. (
Zeszyty Naukowe
;
Politechnika Śląska
nr 1724
Organizacja i Zarządzanie
; z. 37)
organizacja
;
sukces
;
wartość firmy
organization
;
success
;
company value
124/174
Nr opisu:
0000074991
Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 5
, s. 1-9
125/174
Nr opisu:
0000075006
Koncentracja.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 15
, s. 1-9
126/174
Nr opisu:
0000074989
Niezmienne prawa zarządzania marką.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 4
, s. 1-12
127/174
Nr opisu:
0000074986
Tajemnice sukcesu Microsoft.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 2
, s. 1-9
128/174
Nr opisu:
0000074827
The role of core values in the process of development brain-rich companies based on Hewlett-Packard/Compaq merger case study.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Creating knowledge-based economy
. Infrastructure - organizations - individuals. Ed. W. Gasparski, J. Dąbrowski. Warsaw : Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2003
, s. 231-249, bibliogr.
129/174
Nr opisu:
0000075002
Wyróżnij się lub zgiń.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 13
, s. 1-7
130/174
Nr opisu:
0000074994
Zarządzanie kluczowymi klientami.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 6
, s. 1-9
131/174
Nr opisu:
0000074826
Zarządzanie odpowiedzialnością społeczną w przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka polskich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie
. Analiza krytyczna. Red. K. Zimniewicz. Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2006
, s. 506-512 (
Zeszyty Naukowe
;
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
81)
132/174
Nr opisu:
0000075004
Zasady zarządzania J. Welcha.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Biznes Lider
2006 nr 14
, s. 1-13
133/174
Nr opisu:
0000074935
"Kontrahent" w bazie danych.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2005 nr 2
, s. 50-53
klient
;
dostawca
;
partner handlowy
;
baza danych
;
CRM
;
relacje biznesowe
customer
;
supplier
;
trading partner
;
database
;
CRM
;
business relationships
134/174
Nr opisu:
0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
MSP Gazeta Małych Średnich Przeds.
2005 nr 4
, s. 32
klient
;
CRM
;
przedsiębiorstwo
;
zarządzanie relacjami z klientami
client
;
CRM
;
enterprise
;
Customer Relationship Management
135/174
Nr opisu:
0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
MSP Gazeta Małych Średnich Przeds.
2005 nr 2
, s. 32
klient
;
CRM
;
przedsiębiorstwo
;
zarządzanie relacjami z klientami
client
;
CRM
;
enterprise
;
Customer Relationship Management
136/174
Nr opisu:
0000074936
Zarządzanie kampaniami w CRM.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2005 nr 3
, s. 20-22
CRM
;
baza danych
;
kampania marketingowa
CRM
;
database
;
marketing campaign
137/174
Nr opisu:
0000015603
CRM ist nicht mehr eine Modeerscheinung sonder ein Muss.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Wirtschaftsnachrichten
2004 nr 9
, s. 15-18
138/174
Nr opisu:
0000015455
CRM moda czy konieczność.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Strateg. Biznesu
2004 nr 3
, s. 4-6
139/174
Nr opisu:
0000015454
Czy CRM opłaca się niedużej firmie.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2004 nr 9
, s. 41-43
CRM
;
koszt
;
opłacalność ekonomiczna
CRM
;
cost
;
cost-effectiveness
140/174
Nr opisu:
0000017659
Najlepsze praktyki CRM - przewodnik dla małych i średnich firm.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2004 nr 10
, s. 41-43
141/174
Nr opisu:
0000074937
Serce CRM - baza wiedzy o klientach.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2004 nr 10
, s. 40-43
CRM
;
marketing
;
baza wiedzy
CRM
;
marketing
;
knowledge base
142/174
Nr opisu:
0000009928
Zarządzanie poprzez wartości. Perspektywa rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, 181 s., bibliogr. 252 poz.
(
Monografia
;
[Politechnika Śląska]
nr 68)
Roprawa habilitacyjna
143/174
Nr opisu:
0000017710
CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarządzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003
, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.
CRM
;
zarządzanie relacjami z klientami
CRM
;
Customer Relationship Management
144/174
Nr opisu:
0000074942
CRM - Identyfikacja klientów. Cz. 1.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Brief
2003 nr 44
, s. 46-58
145/174
Nr opisu:
0000074943
CRM - Identyfikacja klientów. Cz. 3.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Brief
2003 nr 45
, s. 32-33
146/174
Nr opisu:
0000074955
CRM Klient zachwycony. Obsługa klienta i programy lojalnościowe. Cz. 4.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Brief
2003 nr 46
, s. 37-39
147/174
Nr opisu:
0000074971
Drogowskaz dla wdrożenia CRM.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2003 nr 9
, s. 28-30
148/174
Nr opisu:
0000074968
Klienci, w których warto inwestować.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2003 nr 5
, s. 31-33
149/174
Nr opisu:
0000074970
Klient pozytywnie zaskoczony.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2003 nr 7
, s. 15-16
150/174
Nr opisu:
0000074969
Rodzaje strategii CRM.
[Aut.]: M.
Stanusch
, Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2003 nr 6
, s. 55-57
151/174
Nr opisu:
0000074941
Wprowadzenie do koncepcji CRM.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Brief
2003 nr 43
, s. 48-50
152/174
Nr opisu:
0000074828
Zarządzanie dziedzictwem kulturowym organizacji.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Globalizacja i integracja gospodarcza a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw
. Red. Ryszard Borowiecki, Andrzej Jaki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Europejskie Stowarzyszenie Zarządzania - CECIOS. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Akademii Ekonomicznej, 2003
, s. 109-114
organizacja
;
zarządzanie dziedzictwem
;
kultura organizacji
organization
;
legacy management
;
organizational culture
153/174
Nr opisu:
0000017833
Blaski i cienie wdrożeń systemów klasy CRM.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. V Konferencja , Zakopane, 14-16 stycznia 2002. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, [2002]
, s. 369-377, bibliogr. 3 poz.
154/174
Nr opisu:
0000074975
CRM - czy to się opłaca?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Manager
2002 nr 10
, s. 28-30
155/174
Nr opisu:
0000074829
Management by values as an effective tool for the implementation of CRM-based philosophy.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Work values and behaviour in an era of transformation
. The 8th Bi-annual conference of the International Society for the Study of Work and Organizational Values, Warsaw, 24-27th June 2002. Ed. by A. Sagie, M. Stasiak. Łódź : Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, 2002
, s. 434-440, bibliogr. 12 poz.
156/174
Nr opisu:
0000074973
Przyczyny nieudanych wdrożeń CRM.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Manager
2002 nr 4
, s. 20-22
157/174
Nr opisu:
0000074976
Zanim zaczniesz wdrożenie CRM.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Modern Mark.
2002 nr 11/12
, s. 30-35
158/174
Nr opisu:
0000074974
Zarządzanie kluczowymi klientami.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
-
Manager
2002 nr 6
, s. 30-32
159/174
Nr opisu:
0000017803
CRM - powrót do przyszłości.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
, M.
Stanusch
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. IV Konferencja , Zakopane, 15-17 stycznia 2001. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, [2001]
, s. 230-239, bibliogr. 5 poz.
160/174
Nr opisu:
0000074681
Kultura marketingowa przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2001, 121 s., bibliogr.
161/174
Nr opisu:
0000074830
Managing market intelligence - element of learning organization.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Report on management
. Knowledge management. Ed. by Grażyna Gierszewska. Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, Committee of Organization and Management. Polish Academy of Science. Warsaw : Leon Koźmiński Academy of Entrepreneurship and Management, 2001
, s. 157-165
162/174
Nr opisu:
0000074977
Zarządzanie przez wartości - kolejna moda czy gwarancja sukcesu?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Prz. Organ.
2001 nr 7/8
, s. 40-43, bibliogr. 11 poz.
163/174
Nr opisu:
0000074972
Być albo nie być na rynku.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Prakt.
2000 nr 3
, s. 13-17, bibliogr. 11 poz.
164/174
Nr opisu:
0000074833
Jak z sukcesem wdrożyć nową koncepcję marketingową.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem
. Pod red. Wiesława Waszkielewicza. Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Kraków : Wydział Zarządzania AGH, 2000
, s. 13-22
165/174
Nr opisu:
0000074885
Multimedia a orientacja marketingowa przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Multimedia in business 2000
. 2nd International conference, Częstochowa, Poland, 20-22 September 2000. Proceedings. Management Faculty. Technical University of Częstochowa [et al.]. Częstochowa : Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2000
, s. 85-94, bibliogr. 16 poz.
166/174
Nr opisu:
0000003095
Nowa koncepcja marketingowa a kultura organizacyjna przedsiębiorstw.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Zesz. Nauk. PŚl., Zarz.
2000 z. 7
, s. 31-40, bibliogr. 22 poz.
167/174
Nr opisu:
0000010123
Nowa koncepcja marketingowa a rozwój technologii internetowych.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie
. III Konferencja, Zakopane, 10-12 stycznia 2000. Zbiór referatów. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2000
, s. 224-232, bibliogr. 9 poz.
168/174
Nr opisu:
0000074831
Orientacja rynkowa przedsiębiorstwa a jego produktywność.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Strategie wzrostu produktywności firmy
. Materiały konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Procesu Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Zakopane - Kościelisko, 22-24 IX 2000 r. Pod red. Adama Stabryły. Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2000
, s. 583-592, bibliogr. 11 poz.
169/174
Nr opisu:
0000074881
Zarządzanie poprzez wartości instrumentem zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie
. Zbiór referatów na ogólnopolską konferencję naukową, Boszkowo, 17-18 października 2000. T. 2. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Systemów i Technik Zarządzania. Poznań : Akademia Ekonomiczna, 2000
, s. 432-438, bibliogr. 5 poz.
wartość
;
zarządzanie przez wartości
;
kultura organizacyjna
value
;
managing by values
;
organizational culture
170/174
Nr opisu:
0000074832
Zarządzanie poprzez wartości w warunkach konkurencji opartej na wiedzy.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
W:
Zarządzanie wiedzą a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw
. Materiały z międzynarodowej konferencji naukowej, Krynica, 26-28 października 2000 roku. Red. Ryszard Borowiecki. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Akademii Ekonomicznej, 2000
, s. 635-642
171/174
Nr opisu:
0000074979
Czy OPEL wystarczy Gliwicom?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Serw.
1997 nr 10
, s. 29-30
172/174
Nr opisu:
0000074978
Jak sprzedać miasto?.
[Aut.]: Agata
Stachowicz-Stanusch
.
-
Mark. Serw.
1997 nr 10
, s. 26-28
173/174
Nr opisu:
0000029051
Analiza rynku informacji gospodarczej.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
, Joanna
Machnik-Słomka
, M.
Stanusch
.
W:
Raport o stanie przedsięwzięć związanych z informacją gospodarczą na terenie województwa katowickiego
. Praca zbiorowa. Pod red. Jana Kaźmierczaka. Katowice : [Towarzystwo Tych, Którzy Sprzyjają Naukom na Górnym Śląsku], 1996
, s. 55-96
174/174
Nr opisu:
0000029048
Analysis of the market of economical information.
[Aut.]: Jan**
Stachowicz
, Agata
Stachowicz-Stanusch
, Joanna
Machnik-Słomka
, M.
Stanusch
.
W:
Report about the state of ventures connected with economical information in the Voivode6ship of Katowice
. Collective work. Ed. by Jan Kaźmierczak. Katowice : [Towarzystwo Tych, Którzy Sprzyjają Naukom na Górnym Śląsku], 1996
, s. 57-90
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie