Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
LACH EWA
Liczba odnalezionych rekordów:
31
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/31
Nr opisu:
0000131973
Immersive virtual reality for assisting in inclusive architectural design.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Iwona
Benek
, Krzysztof
Zalewski
, Przemysław
Skurowski
, Agata
Kocur
, Aleksandra
Kotula
, Małgorzata
Macura
, Zbigniew
Pamuła
, Mikołaj
Stankiewicz
, Tomasz
Wyrobek
.
W:
Man-machine interactions 6
. 6th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2019, Cracow, Poland, October 2-3, 2019. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Sebastian Deorowicz, Katarzyna Harężlak, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2020
, s. 23-33, bibliogr. 26 poz. (
Advances in Intelligent Systems and Computing
; vol. 1061 2194-5357).
Punktacja MNiSW
20.000
rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem
;
projektowanie włączające
;
proces projektowania architektonicznego
;
oprogramowanie wspomagające projektowanie architektoniczne
immersive virtual reality
;
inclusive design
;
architectural design process
;
assisting architects in design process
2/31
Nr opisu:
0000138235
The application of virtual reality for cognitive functions' diagnosis of the geriatric hospital's patients.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Iwona
Benek
, A.
Bednorz
.
W:
13th Annual International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2020, Valencia, Spain, 9th-10th of November, 2020. Conference proceedings. [B.m.] : IATED Academy, 2020
, s. 3756-3760, bibliogr. 6 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095)
rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem
;
diagnozowanie demencji Alzheimera
;
proces projektowania architektonicznego
immersive virtual reality
;
diagnosing Alzheimer's dementia
;
architectural design process
3/31
Nr opisu:
0000138237
Virtual reality simulation of open space dedicated to elderly people.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Iwona
Benek
.
W:
13th Annual International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2020, Valencia, Spain, 9th-10th of November, 2020. Conference proceedings. [B.m.] : IATED Academy, 2020
, s. 3751-3755, bibliogr. 4 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095)
rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem
;
projekt dla osób starszych
;
proces projektowania architektonicznego
immersive virtual reality
;
design for the elderly
;
architectural design process
4/31
Nr opisu:
0000138730
Zastosowanie rzeczywistości wirtualnej do rozpoznawania zaburzeń orientacji przestrzennej u osób starszych, jako próba wykorzystania innowacji technologicznych w geriatrii.
[Aut.]: A.
Bednorz
, Ewa
Lach
, Iwona
Benek
.
-
Geriatria
2020 vol. 14 nr 3
, s. 153-160, bibliogr. 40 poz..
Punktacja MNiSW
5.000
zaburzenia poznawcze
;
otępienie
;
diagnostyka
;
rzeczywistość wirtualna
cognitive impairment
;
dementia
;
diagnostics
;
virtual reality
5/31
Nr opisu:
0000135196
Zastosowanie VR do diagnozy funkcji poznawczych pacjentów szpitala geriatrycznego.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Iwona
Benek
, Damian
Pęszor
, A.
Bednorz
, J.
Durska
, P.
Gałąska
, T.
Halemba
, M.
Kret
, M.
Sowiar
, M.
Struk
.
-
PM News
2020 wyd. 23
, s. 13
rzeczywistość wirtualna
;
diagnostyka
;
choroba otępienna
virtual reality
;
diagnostics
;
dementia
6/31
Nr opisu:
0000133076
Lens 60+ - designing an apartment for an elderly person using VR.
[Aut.]: Iwona
Benek
, Ewa
Lach
, Krzysztof
Zalewski
.
W:
12th International Conference of Education, Research and Innovation
. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019
, s. 6749-6754, bibliogr. 8 poz. (
ICERI Proceedings
; 2340-1095).
Punktacja MNiSW
15.000
projekt dla osób starszych
;
proces projektowania architektonicznego
;
rzeczywistość wirtualna z zanurzeniem
design for the elderly
;
architectural design process
;
immersive virtual reality
7/31
Nr opisu:
0000130701
Obiektyw 60+.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Krzysztof
Zalewski
, Przemysław
Skurowski
, Iwona
Benek
, A.
Kocur
, A.
Kotula
, M.
Macura
, Z.
Pamuła
, M.
Stankiewicz
, T.
Wyrobek
.
-
PM News
2019 wyd. 19
, s. 27
okulary VR
;
projektowanie dla osób starszych
;
gra symulacyjna
VR glasses
;
design for elderly people
;
simulation game
8/31
Nr opisu:
0000123473
Institute of Informatics. Activity report 2016-2017. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław
Flak
, Ewa
Lach
, Marcin
Michalak
, Adam
Opara
, Ewa
Płuciennik
, Roman
Starosolski
.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2018, 220 s.
9/31
Nr opisu:
0000119000
New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Man-machine interactions 5
. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018
, s. 492-501, bibliogr. 20 poz. (
Advances in Intelligent Systems and Computing
; vol. 659 2194-5357).
Punktacja MNiSW
15.000
dynamiczne dostosowywanie poziomów
;
DDA
;
SI w grach
;
gra poważna
;
algorytm ewolucyjny
dynamic difficulty adjustment
;
DDA
;
game AI
;
serious game
;
evolutionary algorithm
10/31
Nr opisu:
0000117408
Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Artificial intelligence and soft computing
. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017
, s. 370-379, bibliogr. 20 poz. (
Lecture Notes in Computer Science
; vol. 10245 0302-9743).
Punktacja MNiSW
20.000
dynamiczne dostosowywanie poziomów
;
DDA
;
SI w grach
;
gra poważna
;
algorytm ewolucyjny
dynamic difficulty adjustment
;
DDA
;
game AI
;
serious game
;
evolutionary algorithm
11/31
Nr opisu:
0000115499
Dynamic difficulty adjustment of the computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Jacek*
Lach
, Wojciech
Suchanek
.
-
Stud. Informat.
2017 vol. 38 nr 1B
, s. 19-30, bibliogr. 7 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
dynamiczne dostosowywanie poziomów
;
gra komputerowa
;
SI w grach
dynamic difficulty adjustment
;
computer game
;
game AI
12/31
Nr opisu:
0000120305
Inertial motion capture costume.
[Aut.]: Agnieszka
Szczęsna
, Przemysław*
Pruszowski
, Przemysław
Skurowski
, Ewa
Lach
, Janusz*
Słupik
, Damian
Pęszor
, Marcin
Paszkuta
, Andrzej
Polański
, Konrad**
Wojciechowski
, M.
Janiak
, K.
Lebek
.
W:
Biosensors 2016
. 26th Anniversary World Congress on Biosensors, Gothenburg, 25-27 May 2016. Ed. by Anthony Turner, Alice Tang. Amsterdam : Elsevier, 2017
, s. 139-140, bibliogr. 3 poz. (
Procedia Technology
; vol. 27 2212-0173).
Punktacja MNiSW
15.000
inercyjne przechwytywanie ruchu
;
czujnik IMU
;
orientacja
;
filtr Kalmana
13/31
Nr opisu:
0000115503
Inertial motion capture costume design study.
[Aut.]: Agnieszka
Szczęsna
, Przemysław
Skurowski
, Ewa
Lach
, Przemysław*
Pruszowski
, Damian
Pęszor
, Marcin
Paszkuta
, Janusz*
Słupik
, K.
Lebek
, M.
Janiak
, Andrzej
Polański
, Konrad**
Wojciechowski
.
-
Sensors
2017 vol. 17 iss. 3
, s. 1-21, bibliogr. 49 poz..
Impact Factor
2.475.
Punktacja MNiSW
30.000
czujnik IMU
;
motion capture
;
walidacja systemu
;
estymacja orientacji
IMU sensor
;
motion capture
;
system validation
;
orientation estimation
;
wearable sensor system
14/31
Nr opisu:
0000106603
Evaluation of automatic calibration method for motion tracking using magnetic and inertial sensors.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Information technologies in medicine
. 5th International conference, ITIB 2016, Kamień Śląski, Poland, June 20-22, 2016. Proceedings. Vol. 2. Eds. Ewa Piętka, Pawel Badura, Jacek Kawa, Wojciech Wieclawek. Cham : Springer, 2016
, s. 337-348, bibliogr. 18 poz. (
Advances in Intelligent Systems and Computing
; vol. 472 2194-5357)
inercyjny czujnik orientacji
;
śledzenie ruchu
;
czujnik kalibracji segmentowej
inertial measurement unit
;
motion tracking
;
sensor-to-segment calibration
15/31
Nr opisu:
0000104602
Institute of Informatics. Activity report 2014-2015. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław
Flak
, Ewa
Lach
, Marcin
Michalak
, Adam
Opara
, Ewa
Płuciennik
, Roman
Starosolski
.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 208 s.
16/31
Nr opisu:
0000102853
A quick method for dynamic difficulty adjustment of a computer player in computer games.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Artificial intelligence and soft computing
. 14th International Conference, ICAISC 2015, Zakopane, Poland, June 14-18, 2015. Proceedings. Pt. 2. Eds.: Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafal Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2015
, s. 669-678, bibliogr. 7 poz. (
Lecture Notes in Computer Science
; vol. 9120 0302-9743)
dynamiczna regulacja trudności
;
gra Al
;
gra komputerowa
dynamic difficulty adjustment
;
game AI
;
computer game
17/31
Nr opisu:
0000091201
Institute of Informatics. Activity report 2012-2013. Ed. Karolina Nurzyńska.
[Aut.]: Jarosław
Flak
, Ewa
Lach
, Marcin
Michalak
, Adam
Opara
, Ewa
Płuciennik
, Roman
Starosolski
.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2014, 199 s.
18/31
Nr opisu:
0000081675
Ocena podobieństwa drzew strategii generowanych za pomocą programowania genetycznego.
[Aut.]: Ewa
Lach
, M.
Hetman
.
-
Stud. Informat.
2013 vol. 34 nr 1
, s. 75-89, bibliogr. 11 poz..
Punktacja MNiSW
9.000
programowanie genetyczne
;
uczenie maszynowe
;
animacja behawioralna
;
drzewo strategii
genetic programming
;
machine learning
;
behavioural animation
;
strategy tree
19/31
Nr opisu:
0000070763
Składowe oceny animacji wirtualnych postaci ludzkich.
[Aut.]: Ewa
Lach
, T.
Chaja
.
-
Stud. Informat.
2012 vol. 33 nr 1
, s. 47-58, bibliogr. 10 poz..
Punktacja MNiSW
4.000
animacja
;
postać wirualna
;
programowanie genetyczne
animation
;
virtual character
;
genetic programming
20/31
Nr opisu:
0000065701
Managing virtual characters behaviour with operations controllers.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
-
Stud. Informat.
2011 vol. 32 nr 1A
, s. 5-14, bibliogr. 16 poz.
środowisko animacji 3D
;
postać wirualna
;
kontrola zachowania
3D animation framework
;
virtual character
;
control of behaviour
21/31
Nr opisu:
0000056567
Bounding volume hierarchies for collision detection.
[Aut.]: Ewa
Lach
, Jacek*
Lach
.
-
Stud. Informat.
2010 vol. 31 nr 1
, s. 71-83, bibliogr. 27 poz.
hierarchie brył ograniczających
;
wykrywanie kolizji
;
środowisko 3D do animowania postaci
bounding volume hierarchies
;
collision detection
;
3D animation framework
22/31
Nr opisu:
0000056570
Ocena animacji szkieletowych postaci wirtualnych.
[Aut.]: Ewa
Lach
, K.
Wadas
.
-
Stud. Informat.
2010 vol. 31 nr 1
, s. 85-99, bibliogr. 14 poz.
animacja behawioralna
;
ocena animacji
behavioral animation
;
animation measure
23/31
Nr opisu:
0000049156
fACT - animation framework for generation of virtual characters behaviours.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Proceedings of the 2008 1st International Conference on Information Technology
. IT 2008, Gdańsk, Poland, 19-21 May 2008. Eds: A. Stepnowski [et al.]. Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2008
, s. 1-4, bibliogr. 10 poz.
animacja komputerowa
;
rzeczywistość wirtualna
;
szkielet animacji
computer animation
;
virtual reality
;
animation framework
24/31
Nr opisu:
0000040399
Automatic strategies for autonomous virtual characters.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Proceedings on IX International Conference on Artificial Intelligence AI-22'2007 (research-development-applications)
. Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2007
, s. 39-47 (
Proceedings of Artificial Intelligence Studies
; vol. 4)
25/31
Nr opisu:
0000051464
Automatic strategies for autonomous virtual characters.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
-
Stud. Informat., Syst. Technol. Inf.
2007 nr 2
, s. 57-68, bibliogr. 17 poz.
programowanie genetyczne
;
sterowanie zadaniami
;
uczenie maszynowe
;
postać wirualna
;
animacja
genetic programming
;
task control
;
machine learning
;
virtual character
;
animation
26/31
Nr opisu:
0000023912
Wybrane techniki wspomagające animację autonomicznych postaci wirtualnych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
Gliwice, 2006, 231 k., bibliogr. 140 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Konrad** Wojciechowski
animacja trójwymiarowa
;
postać wirualna
;
fACT
three-dimensional animation
;
virtual character
;
fACT
27/31
Nr opisu:
0000021344
Automatic generation of animation of virtual humans.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Proceedings on VII International Conference on Artificial Intelligence AI-20'2005
. 20th Jubilee Scientific Event (research, development, applications). Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2005
, s. 109-115 (
Artificial Intelligence Studies
; vol. 2 (25))
28/31
Nr opisu:
0000021351
Generation of intelligent behaviours for virtual people.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
International Workshop Control and Information Technology
. IWCIT 2005, Ostrava, Czech Republic, September 15th-16th, 2005. Ostrava : Vysoka Skola Banska - Technicka Univerzita, 2005
, s. 119-124
29/31
Nr opisu:
0000021718
Wykorzystanie programowania genetycznego do generacji inteligentnych zachowań wirtualnych postaci.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Inżynieria gier komputerowych
. Materiały konferencyjne II Ogólnopolskiej Konferencji Twórców Gier Komputerowych, [Siedlce, 1-3 kwietnia 2005]. Akademia Podlaska. Siedlce : Wydaw. Akademii Podlaskiej, 2005
, s. 37-46
30/31
Nr opisu:
0000076411
Learning intelligent behaviours of animated agents by means of genetic programming.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
W:
Proceedings on VI International Conference on Artificial Intelligence AI-19'2004 (research, development, applications)
. Siedlce : Publishing House of University of Podlasie, 2004
, s. 159-170, bibliogr. 25 poz. (
Artificial Intelligence Studies
; vol. 1 (23))
31/31
Nr opisu:
0000076410
Sztuczna inteligencja w systemach wykrywania intruzów.
[Aut.]: Ewa
Lach
.
-
Stud. Informat.
2003 vol. 24 nr 2A
, s. 191-198, bibliogr. 18 poz.
sztuczna inteligencja
;
system wykrywania intruzów
;
sieć neuronowa
;
odkrywanie wiedzy
;
logika rozmyta
;
algorytm genetyczny
;
programowanie genetyczne
;
sztuczny system immunologiczny
artificial intelligence
;
intrusion detection system
;
neural network
;
knowledge discovery
;
fuzzy logic
;
genetic algorithm
;
genetic programming
;
artificial immune system
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie