Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZACHOWANIE KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000137589
Tytuł oryginału: Innowacyjne rozwiązania w relacjach z klientami w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach w dobie Przemysłu 4.0.
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative solutions in relationship with customers in micro, small and medium-sized enterprises in the era of Industry 4.0
Autorzy: Aneta Aleksander.
Źródło: W: Przemysł 4.0 w organizacjach. Wyzwania i szanse dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Red. Anna Michna, Jan Kaźmierczak. Warszawa : CeDeWu, 2020, s. 65-83, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-8102-415-0
Uwagi: Monografia jubileuszowa wydana z okazji 25-lecia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w ramach Priorytetowego Obszaru Badawczego Politechniki Śląskiej (nr 5: automatyzacja procesów i Przemysł 4.0)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
Słowa kluczowe polskie: klient ; zachowanie klienta ; oczekiwania klientów ; cykl życia klienta ; Przemysł 4.0 ; sektor MŚP ; nowoczesne technologie ; technologie wspomagające
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer behaviour ; customers' expectations ; customer life-cycle ; Industry 4.0 ; SME sector ; new technologies ; enabling technologies
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000134074
Tytuł oryginału: Sensory marketing - sensory communication and its social perception
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Commun. Today 2019 vol. 10 no. 2, s. 146-156, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: zachowanie klienta ; zmysły klienta ; komunikacja marketingowa ; nowe trendy w marketingu ; marketing sensoryczny
Słowa kluczowe angielskie: customer behaviour ; customer's senses ; marketing communication ; new trends in marketing ; sensory marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie