Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZKOŁA PUBLICZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000134986
Tytuł oryginału: Making language teachers creative Teaching English in elementary mainstream schools with integration classes
Autorzy: Izabela Bieńkowska, K. Polok, A. Sutkowski.
Źródło: -New Educ. Rev. 2020 vol. 59 no. 1, s. 103-115, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1732-6729
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kreatywność ; kreatywny nauczyciel ; specjalne potrzeby edukacyjne ; szkoła publiczna ; klasa integracyjna
Słowa kluczowe angielskie: creativity ; creative teacher ; special educational needs ; public school ; integration class
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL


2/6
Nr opisu: 0000110326
Tytuł oryginału: Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-296-7
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


3/6
Nr opisu: 0000110357
Tytuł oryginału: Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-302-5
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


4/6
Nr opisu: 0000109871
Tytuł oryginału: Marketing jako efektywne podejście do zarządzania placówką oświatową w dobie kryzysu światowego.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7571-039-7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public school ; market segmentation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


5/6
Nr opisu: 0000109873
Tytuł oryginału: Marketing placówek oświatowych - strategie, modele.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny Śliwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91
ISBN: 978-83-7246-588-7
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


6/6
Nr opisu: 0000110403
Tytuł oryginału: Marketing as a method of improving the educational institution management.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Zarządzanie, doskonalenie, zmiany. Red. Leopold Jeziorski, Stanisław Borkowski. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. "Humanitas". Wyższa Szkoła Humanitas, 2008, s. 97-103, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-89275-39-4
Słowa kluczowe polskie: marketing ; otoczenie rynkowe ; rynek edukacyjny ; marketing oświatowy ; szkoła publiczna
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market environment ; educational market ; educational marketing ; public school
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie