Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MODEL SAMOCHODU
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000136067
Tytuł oryginału: FxLMS control of an off-road vehicle model with magnetorheological dampers.
Autorzy: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk.
Źródło: W: Advanced, contemporary control. Proceedings of KKA 2020 - the 20th Polish Control Conference, Łódź, Poland, 2020. Eds. Andrzej Bartoszewicz, Jacek Kabziński, Janusz Kacprzyk. Cham : Springer Nature Switzerland, 2020, s. 747-758, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-3-030-50935-4978-3-030-50936-1
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1196 2194-5357)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksujące publikację: Springer
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model samochodu ; amortyzator magnetoreologiczny ; zawieszenie półaktywne ; redukcja drgań ; algorytm FX-LMS ; algorytm Skyhook
Słowa kluczowe angielskie: full-car model ; magnethorheological damper ; semi-active suspension ; vibration control ; FX-LMS algorithm ; Skyhook algorithm
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000126065
Tytuł oryginału: Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers
Autorzy: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
Źródło: -J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0263-0923
DOI:
Słowa kluczowe polskie: pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi
Słowa kluczowe angielskie: off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000081762
Tytuł oryginału: Modelling and identification of magnetorheological vehicle suspension.
Autorzy: Piotr Krauze.
Źródło: W: 2012 17th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics (MMAR 2012), Międzyzdroje, Poland, 27-30 August 2012. [Piscataway] : [Institute of Electrical and Electronics Engineers], 2012, s. 228-233, bibliogr. 17 poz.
DOI:
Słowa kluczowe polskie: tłumik magnetoreologiczny ; metoda najmniejszych kwadratów ; model samochodu ; nieliniowy system zawieszenia pojazdu
Słowa kluczowe angielskie: magnetorheological damper ; least squares method ; full-car model ; nonlinear vehicle suspension system
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie