Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING PERSONALNY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000111315
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 345-356, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personnel marketing ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000120050
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 września 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2016, s. 91
ISBN: 978-83-945539-1-3
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personal marketing ; human resources management
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000077431
Tytuł oryginału: Marketing personalny.
Autorzy: Mariusz* Zieliński.
Źródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 69-80, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: marketing personalny ; pozyskiwanie personelu ; redukcja zatrudnienia ; motywowanie pracowników
Słowa kluczowe angielskie: personnel marketing ; personnel gaining ; employment reduction ; employees motivation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. 109574


4/4
Nr opisu: 0000080647
Tytuł oryginału: Marketing personalny jako koncepcja efektywnego zarządzania kadrami.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 143-152
Słowa kluczowe polskie: marketing personalny ; kadry ; zarządzanie ; marketing wewnętrzny
Słowa kluczowe angielskie: personnel marketing ; staff ; management ; internal marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie