Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING EKOLOGICZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000137359
Tytuł oryginału: Tools of information and communication technologies in ecological marketing under conditions of sustainable development in industrial regions (through examples of Poland and Ukraine)
Autorzy: Aleksandra Kuzior, Alla Lobanova.
Źródło: -J. Risk Financ. Manage. 2020 vol. 13 iss. 10, s. 1-20, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1911-8066
e-ISSN: 1911-8074
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rozwój zrównoważony ; region przemysłowy ; marketing ekologiczny ; technologia informacyjna ; technologia komunikacyjna ; efektywność digitalizacji ; Technology Assessment
Słowa kluczowe angielskie: sustainable development ; industrial region ; ecological marketing ; information technology ; communication technology ; digitalization effectivenes ; Technology Assessment ; risks of development
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000111492
Tytuł oryginału: Stopień przydatności odpadów jako kryterium projektowe ekoproduktu
Tytuł w wersji angielskiej: Degree of waste suitability as an eco-product design criterion
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Przeds. Zarz. 2016 t. 17 z. 7, cz. 3, s. 275-288, bibliogr. 21 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Nowe trendy w zarządzaniu - wybrane uwarunkowania innowacyjności i konkurencyjności. Red.: Wiesław T. Popławski, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1733-2486
Słowa kluczowe polskie: ekoprojektowanie ; Czystsza Produkcja ; LCA ; marketing ekologiczny ; skuteczność ochrony środowiska
Słowa kluczowe angielskie: eco-design ; Cleaner Production ; LCA ; ecological marketing ; environmental effectiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER


3/3
Nr opisu: 0000097850
Tytuł oryginału: Rola marketingu w kształtowaniu postępowania konsumentów w dojrzałej gospodarce rynkowej
Tytuł w wersji angielskiej: The role of marketing in shaping consumer behaviour in a mature market economy
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Handel Wewn. 2013 nr 3, s. 22-29, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, t. 1
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: ochrona środowiska ; zarządzanie środowiskiem ; marketing ekologiczny ; zrównoważona konsumpcja ; etyka ekologiczna
Słowa kluczowe angielskie: environmental protection ; environment management ; ecomarketing ; sustainable consumption ; ecological ethics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie