Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KORPORACJA MIĘDZYNARODOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000134632
Tytuł oryginału: The development of good practices in cooperation with the use of educational offer of academic centers for employees of an international corporation
Autorzy: Rafał Doniec.
¬ródło: -J. US-China Publ. Adm. 2014 vol. 11 nr 9, s. 790-796, bibliogr. 12 poz.
p-ISSN: 1548-6591
e-ISSN: 1935-9691
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zasoby ludzkie ; korporacja międzynarodowa ; normy ; absolwent uniwersytetu ; innowacja ; rynek pracy ; student
Słowa kluczowe angielskie: human resources ; international corporation ; standards ; university graduate ; innovation ; labour market ; student
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000037421
Tytuł oryginału: Proces komunikacji w przedsiębiorstwach zorientowanych na projekty na przykładzie firmy z branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: The communication process in enterprises which are oriented towards the project management on example a company of the automotive branch
Autorzy: A. Pilczuk, Barbara* Białecka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 42, s. 19-32, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie projektem ; komunikacja ; organizacja pracy ; zespół projektowy ; przedsiębiorstwo polskie ; korporacja międzynarodowa ; branża motoryzacyjna
Słowa kluczowe angielskie: project management ; communication ; work organization ; project team ; Polish enterprise ; multinational corporation ; automotive branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


3/3
Nr opisu: 0000010211
Tytuł oryginału: Marketing partnerski korporacji transnarodowych a drożno¶ć kanałów informacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Relationship marketing in international corporations and information flow
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 237-248, bibliogr. 15 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: korporacja międzynarodowa ; marketing partnerski ; kanał informacyjny
Słowa kluczowe angielskie: multinational corporation ; partnership marketing ; information channel
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie