Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SHOCKVERTISING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000101936
Tytuł oryginału: Motywy erotyki, śmierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu"
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.
p-ISSN: 2084-8064
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; reklama szokująca ; tabu kulturowe
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie