Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTATION MANAGEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000133561
Tytuł oryginału: Digital customer as a creator of the reputation of modern companies
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Found. Manag. 2019 vol. 11 iss. 1, s. 255-266, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: klient cyfrowy ; reputacja korporacyjna ; zarządzanie reputacją ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: digital customer ; corporate reputation ; reputation management ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000128934
Tytuł oryginału: Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa - implikacje dla zarządzania
Tytuł w wersji angielskiej: Multidimensional character of the corporate reputation - implications for management
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Stud. Ekon. 2018 nr 351, s. 152-163, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; wymiary reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; reputation dimensions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000116116
Tytuł oryginału: The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie