Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROFESSIONALIZATION OF TEACHER TRAINING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000133762
Tytuł oryginału: Foreign language teacher education in Germany, Iran and Poland - a comparative comparative study.
Tytuł w wersji polskiej: Kształcenie nauczycieli języków obcych w Niemczech, Iranie i Polsce - studium porównawcze
Autorzy: Przemysław Gębal, Monika Nawracka.
Źródło: W: Oblicza glottodydaktyki polonistycznej. Powiązania i inspiracje. Pod red. Grażyny Zarzyckiej, Beaty Grochali, Iwony Dembowskiej-Wosik. Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2019, s. 121-137, bibliogr. 16 poz.
Seria: (Acta Universitatis Lodziensis ; Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców ; 26 0860-6587)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
DOI:
Słowa kluczowe polskie: pedeutologia ; kształcenia nauczycieli ; profesjonalizacja kształcenia ; europejskie standardy pedeutologiczne
Słowa kluczowe angielskie: pedeutology ; teacher training ; professionalization of teacher training ; European standards of teacher training
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie