Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER ORIENTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000132489
Tytuł oryginału: Pomiar jakości usług w organizacji zorientowanej na klienta - zastosowanie metody SERVQUAL
Tytuł w wersji angielskiej: Measurement of the quality of services in a customer-oriented organisation - application of the SERVQUAL method
Autorzy: Marta Dudek-Burlikowska.
Źródło: -Probl. Jakości 2019 R. 51 nr 10, s. 15-22, bibliogr. 16 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 0137-8651
e-ISSN: 2449-9862
DOI:
Słowa kluczowe polskie: organizacja ; orientacja na klienta ; Servqual
Słowa kluczowe angielskie: organization ; customer orientation ; Servqual
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000036314
Tytuł oryginału: Ciągłe doskonalenie jakości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem zasady Poka-Yoke.
Autorzy: H. Łachajczyk, Marta Dudek-Burlikowska.
Źródło: W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca międzynarodowej konferencji naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 57-64, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: ciągłe doskonalenie ; doskonalenie jakości ; orientacja na klienta ; kontrola jakości ; Poka-Yoke
Słowa kluczowe angielskie: continuous improvement ; quality improvement ; customer orientation ; quality control ; Poka-Yoke
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 120699


stosując format:
Nowe wyszukiwanie