Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COUNTRY BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000134951
Tytuł oryginału: Conceptual relationships between country image and economic security
Autorzy: L. Mikhnevych, V. Marchenko, P. Hristov, Aleksandra Kuzior.
¬ródło: -Mark. Menedz. Innov. 2020 no. 1, s. 285-293, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2218-4511
e-ISSN: 2227-6718
DOI:
Słowa kluczowe polskie: analiza bibliometryczna ; marka ; zarz±dzanie mark± ; marka narodowa ; VOSviewer
Słowa kluczowe angielskie: bibliometric analysis ; brand ; brand management ; country brand ; VOSviewer
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000127123
Tytuł oryginału: Reputacja kraju jako determinanta rozwoju regionalnego
Tytuł w wersji angielskiej: Country reputation as a determinant of regional development
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 120, s. 207-218, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja kraju ; wizerunek kraju ; rozwój regionalny ; marka narodowa
Słowa kluczowe angielskie: country reputation ; country image ; regional development ; country brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie