Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGIE MARKETINGOWE NA WYBRANYCH RYNKACH
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000109873
Tytuł oryginału: Marketing placówek oświatowych - strategie, modele.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny Śliwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91
ISBN: 978-83-7246-588-7
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie