Wynik wyszukiwania
Zapytanie:
OBLICZA GLOTTODYDAKTYKI POLONISTYCZNEJ
Liczba odnalezionych rekordów:
1
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
|
Pobranie pliku do edytora
|
Przesłanie wyników do modułu analizy
|
excel
|
Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu:
0000133762
Tytuł oryginału:
Foreign language teacher education in Germany, Iran and Poland - a comparative comparative study.
Tytuł w wersji polskiej:
Kształcenie nauczycieli języków obcych w Niemczech, Iranie i Polsce - studium porównawcze
Autorzy:
Przemysław
Gębal
, Monika
Nawracka
.
Źródło:
W:
Oblicza glottodydaktyki polonistycznej
. Powiązania i inspiracje. Pod red. Grażyny Zarzyckiej, Beaty Grochali, Iwony Dembowskiej-Wosik. Łódź : Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2019
, s. 121-137, bibliogr. 16 poz.
Seria:
(
Acta Universitatis Lodziensis
;
Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
; 26 0860-6587)
Punktacja MNiSW:
20.000
Liczba arkuszy wydawniczych:
0,7
DOI:
Słowa kluczowe polskie:
pedeutologia
;
kształcenia nauczycieli
;
profesjonalizacja kształcenia
;
europejskie standardy pedeutologiczne
Słowa kluczowe angielskie:
pedeutology
;
teacher training
;
professionalization of teacher training
;
European standards of teacher training
Typ publikacji:
U
Język publikacji:
ENG
Zasieg terytorialny:
K
Afiliacja:
praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access:
open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:
stosując format:
standardowy
pełny z etykietami pól
roboczy
redakcja skr.
redakcja peł.
kontrolny
Nowe wyszukiwanie