Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DECYZJE RYNKOWE W OBLICZU KRYZYSU
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000109871
Tytuł oryginału: Marketing jako efektywne podejście do zarządzania placówką oświatową w dobie kryzysu światowego.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7571-039-7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public school ; market segmentation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie