Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMMUN TODAY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000134074
Tytuł oryginału: Sensory marketing - sensory communication and its social perception
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Commun. Today 2019 vol. 10 no. 2, s. 146-156, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: zachowanie klienta ; zmysły klienta ; komunikacja marketingowa ; nowe trendy w marketingu ; marketing sensoryczny
Słowa kluczowe angielskie: customer behaviour ; customer's senses ; marketing communication ; new trends in marketing ; sensory marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000112649
Tytuł oryginału: Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'
Tytuł w wersji polskiej: Motywy kontrowersyjne w reklamie - manipulowanie emocjami odbiorcy i przesuwanie granic społecznego tabu
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie