Nr opisu: | 0000122744 |
Tytuł oryginału: | Psychophysiology of vision as a form of creative teaching for students of architecture. |
Autorzy: | Joanna Zabawa-Krzypkowska. |
¬ródło: | W: 10th Annual Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2017, Seville, Spain, 16-18 November, 2017. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017, 1824-1828, bibliogr. 7 poz. |
ISBN: | 978-84-697-6957-7 |
Seria: | (ICERI Proceedings ; 2340-1095) |
Punktacja MNiSW: | 15.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Bazy indeksuj±ce publikację: | Web of Science |
DOI: | |
Słowa kluczowe polskie: | nauczanie rysunku odręcznego ; malarstwo ; psychofizjologia widzenia ; percepcja ; kreacja |
Słowa kluczowe angielskie: | teaching of freehand drawing ; painting ; psychophysiology of vision ; perception ; creation |
Typ publikacji: | RK |
Język publikacji: | ENG |
Zasieg terytorialny: | Z |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000097606 |
Tytuł oryginału: | O estetyce awangardowej architektury lat 1922-1939 w ujęciu percepcyjnym i poznawczym. |
Tytuł w wersji angielskiej: | About the aesthetics of the vanguard-architecture of years 1922-1939 in the perceptive and cognitive approach |
Autorzy: | Andrzej** Niezabitowski. |
¬ródło: | W: Oblicza modernizmu w architekturze. Paradygmat luksusu w architekturze modernizmu XX wieku. "Trójgłowy smok" - architektura dwudziestolecia międzywojennego na Górnym ¦l±sku (1922-1939). Red. Ryszard Nakonieczny, Justyna Wojtas-Swoszowska. Katowice : Stowarzyszenie Thesaurus Silesiae - Skarb ¦l±ski, 2013, s. 236-248, bibliogr. 17 poz. |
ISBN: | 978-83-7164-764-2 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,6 |
Słowa kluczowe polskie: | awangarda ; estetyka ; okres międzywojenny ; percepcja ; architektura awangardowa |
Słowa kluczowe angielskie: | vanguard ; aesthetic ; between-war period ; perception ; vanguard architecture |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |