Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NAUCZANIE ZDALNE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000138573
Tytuł oryginału: Dual delivery virtual-hybrid teaching model.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
Źródło: W: Modern aspects of teaching at technical university. Ed. by Beata Pituła, Anna Waligóra. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2020, s. 107-132, bibliogr. 28 poz.
ISBN: 978-83-8180-354-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: Politechnika Śląska ; nauczanie zdalne ; nauczanie hybrydowe ; model nauczania
Słowa kluczowe angielskie: Silesian University of Technology ; e-learning ; hybrid teaching ; teaching model
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000138227
Tytuł oryginału: Higher education under crisis conditions - experiences from the remote teaching of artistic and design subjects.
Autorzy: Beata Kucharczyk-Brus, M. Mielcarski.
Źródło: W: 13th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2020, Valencia, Spain, 9th-10th of November, 2020. Conference proceedings. [B.m.] : IATED Academy, 2020, s. 2582-2589, bibliogr. 3 poz.
ISBN: 978-84-09-24232-0
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nauczanie zdalne ; przedmioty artystyczne ; przedmioty związane z projektowaniem ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: remote teaching ; artistic subjects ; design subjects ; higher education
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000111832
Tytuł oryginału: Za i przeciw nauczaniu matematyki na studiach technicznych w formie zdalnej z wykorzystaniem platformy zdalnej edukacji.
Autorzy: Elwira Mateja-Losa, Krzysztof* Dłutek.
Źródło: W: Moderni matematicke metody v inzenyrstvi. 3mi. Sbornik z 25. seminare, 30.5. - 1.6. 2016, Horni Lomna. [Dokument elektroniczny]. Jednota Ceskych Matematiku a Fyziku. Pobocka Ostrava, Katedra Matematiky a Deskriptivni Geometre VSB-TU Ostrava. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 73-82, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-80-248-3992-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: nauczanie zdalne ; nauczanie mieszane ; platforma zdalnej edukacji ; matematyka
Słowa kluczowe angielskie: e-learning ; blended learning ; e-learning platform ; mathematics
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie