Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BUDOWANIE MARKI PRACODAWCY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000134608
Tytuł oryginału: Factors affecting the image of hospitals - literature analysis
Autorzy: Karolina Wielicka-Gańczarczyk.
Źródło: -Sil. Univ. Technol. Sci. Pap., Organ. Manage. 2019 no. 136, s. 653-663, bibliogr. 41 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: szpital ; opieka zdrowotna ; wizerunek firmy ; budowanie marki pracodawcy
Słowa kluczowe angielskie: hospital ; healthcare ; corporate image ; employer branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie