Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DDA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000119000
Tytuł oryginału: New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
Autorzy: Ewa Lach.
Źródło: W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-67791-0978-3-319-67792-7
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Springer; Scopus; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000117408
Tytuł oryginału: Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
Autorzy: Ewa Lach.
Źródło: W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-3-319-59062-2978-3-319-59063-9
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksujące publikację: Scopus; Springer; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny
Słowa kluczowe angielskie: dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie