Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TRANSCULTURALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000138263
Tytuł oryginału: Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej.
Autorzy: Monika Nawracka.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2020
Opis fizyczny: , 498 s.
ISBN: 978-83-8138-164-2978-83-8138-298-4
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 4)
Uwagi: Dostępny w Internecie: https://doi.org/10.12797/9788381382984 [dostęp 8 grudnia 2020]
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 22,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: język obcy ; nauczanie ; drugi język ; kultura ; międzykulturowość ; transkulturowość
Słowa kluczowe angielskie: foreign language ; teaching ; second language ; culture ; interculturality ; transculturality
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000138202
Tytuł oryginału: Nauczanie języka polskiego jako drugiego w świetle założeń dydaktyki konstruktywistycznej Autorski model glottopedagogiczny
Tytuł w wersji angielskiej: Teaching Polish as a second language in light of constructivist didactics An original glottopedagogical model
Autorzy: Przemysław Gębal, Monika Nawracka.
Źródło: -Edukacja 2019 nr 3, s. 54-67, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 0239-6858
DOI:
Słowa kluczowe polskie: język polski jako obcy ; język polski jako drugi ; transkulturowość ; międzykulturowość ; inkluzja ; glottodydaktyka polonistyczna
Słowa kluczowe angielskie: Polish as a foreign language ; Polish as a second language ; transculturality ; interculturality ; inclusion ; Polish language didactics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000133360
Tytuł oryginału: Podręczniki i materiały dydaktyczne do języka polskiego jako obcego/drugiego w świetle koncepcji międzykulturowości i transkulturowości.
Tytuł w wersji angielskiej: Textbooks and teaching materials for polish as a foreign and second language in the context of interculturality and transculturality
Autorzy: Monika Nawracka.
Źródło: W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 117-138, bibliogr.
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: język polski ; język obcy ; kultura ; międzykulturowość ; transkulturowość ; uczenie się
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; foreign language ; culture ; interculturality ; transculturality ; learning
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie