Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL CAMPAIGN
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000138411
Tytuł oryginału: Realizowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw kluczowym czynnikiem kreującym etyczne postawy pracowników.
Tytuł w wersji angielskiej: Implementation the concept of the corporate social responsibility as a key factor in creating ethical attitudes of employees
Autorzy: Anna Kochmańska.
Źródło: W: Etyczne i kulturowe determinanty zarządzania w organizacjach. Red. Leszek Karczewski, Henryk Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2020, s. 91-99, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-66033-87-0
Seria: (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 544 1429-6063)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Słowa kluczowe polskie: społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; postawa etyczna ; kampania społeczna
Słowa kluczowe angielskie: corporate social responsibility ; ethical attitude ; social campaign
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000130321
Tytuł oryginału: Social advertising as a mirror image of social issues.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Marketing identity: digital mirrors. Conference proceedings from the Annual International Scientific Marketing Conference, 6th-7th November 2018, Smolenice, Slovak Republic. Pt. 1. Eds. Ludmila Cabyova, Rudolf Rybansky, Zuzana Bezakova. Trnava : Faculty of Mass Media Communication. University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, s. 360-369, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-80-8105-984-1
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: wzorce zachowań ; komunikacja ; przekonująca reklama ; reklama społeczna ; kampania społeczna ; problem społeczny
Słowa kluczowe angielskie: behavioral patterns ; communication ; persuasive advertising ; social advertising ; social campaign ; social problem
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie