Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MOBILE GAME
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000137253
Tytuł oryginału: Accessibility of mobile card games.
Autorzy: Krzysztof Dobosz, Artur Adamczyk.
Źródło: W: Computers helping people with special needs. 17th International conference, ICCHP 2020, Lecco, Italy, September 9-11 2020. Proceedings. Pt. 1. Eds. Klaus Miesenberger, Roberto Manduchi, Mario Covarrubias Rodriguez, Petr Penaz. Cham : Springer, 2020, s. 217-224, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-3-030-58795-6978-3-030-58796-3
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 12376 0302-9743)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Bazy indeksujące publikację: Springer; Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: gra na telefon ; dostępność gier ; gry karciane ; osoby z dysfunkcją wzroku
Słowa kluczowe angielskie: mobile game ; game accessibility ; card games ; visually impaired people
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000134615
Tytuł oryginału: Strengthening the perception of the virtual worlds in a virtual reality environment
Autorzy: Dawid Połap, Karolina Kęsik, Alicja Winnicka, Marcin Woźniak.
Źródło: -ISA Trans. 2020 vol. 102, s. 397-406, bibliogr. 30 poz.
Impact Factor: 4.305
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 0019-0578
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rzeczywistość wirtualna ; gra na telefon ; zachowanie gracza ; przetwarzanie obrazu ; splotowa sieć neuronowa
Słowa kluczowe angielskie: virtual reality ; mobile game ; player behavior ; image processing ; convolutional neural network
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000107304
Tytuł oryginału: How to control a mobile game. A comparison of various approaches for visually impaired people.
Tytuł w wersji polskiej: Jak sterować mobilną grą Porównanie różnych podejść dla osób niepełnosprawnych wzrokowo
Autorzy: Krzysztof Dobosz, J. Ptak.
Źródło: W: Computers helping people with special needs. ICCHP 2016. 15th International Conference, Linz, Austria, July 13-15, 2016. Proceedings. Pt. 1. Berlin : Springer International Publishing, 2016, s. 523-529, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-3-319-41263-4978-3-319-41264-1
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 9758 0302-9743)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus; Springer; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: niewidomi ; osoba niepełnosprawna wzrokowo ; gra mobilna ; gamebook ; interakcja
Słowa kluczowe angielskie: blind people ; visually impaired people ; mobile game ; gamebook ; interaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie