Nr opisu: | 0000125529 |
Tytuł oryginału: | Hybrid wheel innovative suspension system. |
Autorzy: | Wojciech Kocoń, Wojciech Skarka. |
¬ródło: | W: Transdisciplinary Engineering Methods for Social Innovation of Industry 4.0. Proceedings of the 25th ISPE Inc. International Conference on Transdisciplinary Engineering, [Modena, Italy], July 3-6, 2018. Ed. by Margherita Peruzzini, Marcello Pellicciari, Cees Bil, Josip Stjepandić, Nel Wognum. Amsterdam : IOS Press, 2018, s. 496-505, bibliogr. 13 poz. |
ISBN: | 978-1-61499-897-6978-1-61499-898-3 |
Seria: | (Advances in Transdisciplinary Engineering ; vol. 7 2352-751X) |
Punktacja MNiSW: | 15.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,6 |
Bazy indeksuj±ce publikację: | Scopus; Web of Science |
DOI: | |
Słowa kluczowe polskie: | konstrukcja lekka ; metoda TRIZ ; konstrukcja zawieszenia ; Inventor ; model 3D ; Matlab/Simulink ; tłumienie drgań ; optymalizacja obręczy |
Słowa kluczowe angielskie: | lightweight structure ; TRIZ method ; suspension design ; inventor ; 3D model ; Matlab/Simulink ; vibration damping ; rim optimization |
Typ publikacji: | RK |
Język publikacji: | ENG |
Zasieg terytorialny: | Z |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Informacje o dostępie open-access: | open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY |
Dostęp on-line: | |