Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERACTIVITY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000098704
Tytuł oryginału: Hipertekst jako efekt konwergencji mediów.
Tytuł w wersji angielskiej: Hypertext as result of media convergence
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 177-186, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-61991-35-9
Seria: (Media and Public Relations ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,84
Słowa kluczowe polskie: konwergencja ; hipertekst ; interaktywność ; multimedialność ; dekontekstualizacja
Słowa kluczowe angielskie: convergence ; hypertext ; interactivity ; multimediality ; decontextualization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie