Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WARTOŚCI W KOMUNIKACJI RÓŻNYCH GRUP SPOŁECZNYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000110400
Tytuł oryginału: Misja jako wartość w kontaktach szkoły z jej otoczeniem rynkowym.
Autorzy: Barbara* Trzaska.
Źródło: W: Wartości w komunikacji różnych grup społecznych. Red. Marzena Baryluk, Mirosława Wawrzak-Chodaczek. Polskie Centrum Certyfikacji. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2009, s. 190-199
ISBN: 978-83-7611-562-7
Słowa kluczowe polskie: misja ; organizacja niedochodowa ; placówka oświatowa ; otoczenie rynkowe
Słowa kluczowe angielskie: mission ; non-profit organization ; educational institution ; market environment
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie