Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PUBLIC MANAGEMENT 2010
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000110324
Tytuł oryginału: Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
Tytuł w wersji angielskiej: The effectiveness of marketing activities in public sector organisations
Autorzy: Barbara* Trzaska.
Źródło: W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarządzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-7523-094-9
Słowa kluczowe polskie: organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie