Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZAKRAJEWSKI P
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000137821
Tytuł oryginału: Exploring business language and culture. Eds. Urszula Michalik, Paweł Zakrajewski, Iwona Sznicer, Anna Stwora.
Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2020
Opis fizyczny: , 274 s.
ISBN: 978-3-030-58550-1978-3-030-58551-8
Seria: (Second Language Learning and Teaching ; 2193-7648)
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Bazy indeksujące publikację: Springer
DOI:
Typ publikacji: 000
Język publikacji: ENG


2/2
Nr opisu: 0000126312
Tytuł oryginału: Assistants, consultants and specialists - the persuasive dimension of job titles
Autorzy: A. Miś, P. Zakrajewski, Piotr Mamet.
Źródło: -J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 1, s. 87-103, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Tytuł numeru: Man in contemporary culture and education
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2451-3520
Słowa kluczowe polskie: tytuł zawodowy ; manipulacja ; perswazja ; dyskurs korporacyjny
Słowa kluczowe angielskie: job titles ; manipulation ; persuasion ; corporate discourse
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie