Nr opisu: | 0000130361 |
Tytuł oryginału: | Współczesne perspektywy wsparcia psychologiczno-pedagogicznego rodziców w wyborze szkoły dla dzieci zagrożonych niepełnosprawno¶ci±. |
Tytuł w wersji angielskiej: | Contemporary perspectives of psycho-pedagogical support for parents in choosing a school for their children at risk of disability |
Autorzy: | Barbara Grzyb. |
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2019 |
Opis fizyczny: | , 372 s., bibliogr. |
ISBN: | 978-83-7880-636-3 |
Seria: | (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 792) |
Punktacja MNiSW: | 80.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 27 |
Słowa kluczowe polskie: | dziecko niepełnosprawne ; szkoła ; wsparcie psychologiczno-pedagogiczne |
Słowa kluczowe angielskie: | disabled child ; school ; psycho-pedagogical support |
Typ publikacji: | M |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Lokalizacja ¬ródła: | P¦l. |
Nr opisu: | 0000129488 |
Tytuł oryginału: | "Eye tracker" i system C-Eye w nauce komunikacji dzieci niepełnosprawnych. Nowe wyzwania dla współczesnej pedagogiki specjalnej. |
Tytuł w wersji angielskiej: | "Eye tracker" and the C-Eye system in learning the communication of children with disabilities New challenges for contemporary special education |
Autorzy: | Barbara Grzyb, Gabriela* Kowalska. |
¬ródło: | W: Dok±d zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wi¶niak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 123-134, bibliogr. 17 poz. |
ISBN: | 978-83-64157-60-8 |
Punktacja MNiSW: | 20.000 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Słowa kluczowe polskie: | technologia ; niepełnosprawno¶ć ; komunikacja ; pedagogika specjalna ; eye tracker |
Słowa kluczowe angielskie: | technology ; disability ; communication ; special education ; eye tracker |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000119135 |
Tytuł oryginału: | Aktywizacja osób starszych a zdrowe starzenie się. |
Tytuł w wersji angielskiej: | Activation of the elderly and healthy aging |
Autorzy: | Gabriela* Kowalska, Barbara Grzyb. |
¬ródło: | W: Bezpieczeństwo zdrowotne - ujęcie interdyscyplinarne. Bezpieczeństwo w perspektywie następnych pokoleń - zdrowe życie, dorastanie i starzenie się. T. 1. Red. Irena Babets, Helena Marek. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2016, s. 231-241, bibliogr. 18 poz. |
ISBN: | 978-83-65096-48-7 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Słowa kluczowe polskie: | starzenie się ; aktywizacja ; zdrowie ; jako¶ć życia |
Słowa kluczowe angielskie: | aging ; activation ; health ; quality of life |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000116513 |
Tytuł oryginału: | Potencjał edukacyjny w pracy z dzieckiem z zaburzeniami sensorycznymi, ruchowymi i intelektualnymi. |
Tytuł w wersji angielskiej: | A child with special educational needs, educational needs, educational potential, disorders, teacher, support |
Autorzy: | Gabriela* Kowalska, Barbara Grzyb. |
¬ródło: | W: Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza D±sala. Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016, s. 223-233, bibliogr. 12 poz. |
ISBN: | 978-83-61425-49-6 |
Seria: | (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 6 2084-2430) |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Słowa kluczowe polskie: | nauczyciel ; wsparcie ; dziecko ; specjalne potrzeby edukacyjne |
Słowa kluczowe angielskie: | teacher ; support ; child ; special educational needs |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000102852 |
Tytuł oryginału: | Bezpieczna szkoła, bezpieczne ¶rodowisko, bezpieczni uczniowie - czy edukacja dla bezpieczeństwa jest współcze¶nie poż±dana?. |
Tytuł w wersji angielskiej: | Safe school, safe environment, safe students - is education for security currently desirable? |
Autorzy: | Barbara Grzyb, Gabriela* Kowalska. |
¬ródło: | W: Bezpieczeństwo z perspektywy ¶rodowisk i obszarów. Red. Natalia Anna Fechner, Andrzej Zduniak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2015, s. 309-321, bibliogr. 24 poz. |
ISBN: | 978-83-65096-12-8 |
Seria: | (Bezpieczeństwo - Wielorakie Perspektywy ; 3) |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Słowa kluczowe polskie: | bezpieczeństwo ; szkoła ; zagrożenia ; edukacja |
Słowa kluczowe angielskie: | safety ; school ; hazards ; education |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | K |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |
Nr opisu: | 0000096603 |
Tytuł oryginału: | Nauczyciele szkół integracyjnych - ich cele i zadania w dobie wyzwań współczesno¶ci w Polsce. |
Tytuł w wersji angielskiej: | Aims and tasks of integrative schools' teachers as a challenge in teaching in Poland nowadays |
Autorzy: | Barbara Grzyb. |
¬ródło: | W: Aktualni otazky pedagogiky, psychologie a vychovneho poradenstvi IX. Sbornik prispevku z mezinarodni vedecke konference. Ed. Jitka Simickova-Cizkova, Pavel Skobrtal. Ostravska Univerzita v Ostrave. Pedagogicka fakulta. Katedra pedagogicke a skolni psychologie. Ostrava : Pedagogicka fakulta Ostravske univerzity, 2014, s. 41-56, bibliogr. 13 poz. |
ISBN: | 978-80-7464-540-2 |
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0,5 |
Słowa kluczowe polskie: | integracja ; nauczyciel ; szkoła integracyjna ; studenci niepełnosprawni |
Słowa kluczowe angielskie: | integration ; teacher ; integrative school ; disabled students |
Typ publikacji: | U |
Język publikacji: | POL |
Zasieg terytorialny: | Z |
Afiliacja: | praca afiliowana w P¦l. |