Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE WRAŻENIEM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000138880
Tytuł oryginału: Identity construction, self-presentation and impressionmanagement on Facebook: sociological aspects
Autorzy: Aleksandra Synowiec.
Źródło: -Soc. Komun. 2020 t. 11, s. 26-35, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2524-0471
e-ISSN: 2522-9125
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społecznościowe ; tożsamość społeczna ; autoprezentacja ; zarządzanie wrażeniem
Słowa kluczowe angielskie: social media ; social identity ; self-presentation ; impression management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000138875
Tytuł oryginału: Public disclosures on sustainability performance and organizational impression management - an analysis of greenhouse gases and circular economy issues in sustainability reports from the energy sector in the European Union.
Autorzy: Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Marek Szafraniec.
Źródło: W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic. Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain. Ed. Khalid S. Soliman. [B.m.] : International Business Information Management Association, 2020, s. 13043-13051, bibliogr. 27 poz.
ISBN: 978-0-9998551-5-7
Punktacja MNiSW: 70.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: publiczne ujawnienie ; wydajność zrównoważonego rozwoju ; sektor energetyczny ; zarządzanie wrażeniem
Słowa kluczowe angielskie: public disclosures ; sustainability performance ; energy sector ; impression management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000138874
Tytuł oryginału: Sustainability reporting and organizational impression management - an analysis of selected issues based on case studies from the energy sector companies.
Autorzy: Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Marek Szafraniec.
Źródło: W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic. Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain. Ed. Khalid S. Soliman. [B.m.] : International Business Information Management Association, 2020, s. 13031-13042, bibliogr. 29 poz.
ISBN: 978-0-9998551-5-7
Punktacja MNiSW: 70.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: raportowanie zrównoważonego rozwoju ; sektor energetyczny ; studium przypadku ; zarządzanie wrażeniem
Słowa kluczowe angielskie: sustainability reporting ; energy sector ; case study ; impression management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie